Gizli Üye(25-29)1 yılHayır kesinlikle geç kalınmış bir şey değil bu. Vaktiyle imkânlarımı kısıtlamamış olsalardı bunu yapmayı ben de çok isterdim. Ama maalesef öyle bir şansım yok. Çok araştırdım, bir çare aradım ama yoktu ne yazık ki.
Ben genç yaşlarımdan beri yıllarca ciddi depresyon ve zorluklar ile bir başıma savaştım. Hep tek başımaydım ve hâlâ da öyleyim.
Ailem desen bana destek olacakları yerde daha da çıkmaza sokarak berbat ettiler her şeyi. Eğitim hayatımı da onlar yüzünden kaybettim.
Bir ilişkim oldu, 5 yıl boyunca ona her türlü imkânı sağlayıp, en dandik hayallerine bile destek olmama rağmen o bir kez olsun yanımda olmadı. Yetmezmiş gibi bir de onun ve ailesi için yaptıklarımı inkâr etti. Evlenmek üzereyken de beni terkederek ona en ihtiyacım olan zamanda yapayalnız bıraktı.
Benim şu an elimde tutunacak hiçbir sebebim, umudum veya inancım yok. Okuyabilecek imkânım da yok artık.
Ama senin var. Ve sana şunu söylemek istiyorum ki, ne olursa olsun bu imkânına sıkı sıkı tutunmalısın, gittiği yere kadar zorlamalısın. Şu an hayatının dönüm noktasındasın ve okula derslere odaklanmak, yeni bir ortam edinmek ruh haline de iyi gelecektir.
İnan pişman olmayacaksın. Ama eğer denemezsen, asıl o zaman ileride bunun pişmanlığını duyacaksın.
En kötülerini yaşamış biri olarak, senin için her şeyin daha iyi olmasını diliyorum.42 Yorumla
Soran1 yılSizin adınıza gerçekten çok üzüldüm. Allah size yaşamı sevmek için yüzlerce güzel şey göndersin. Bundan sonra hersey gönlünüzce olur umarım
- 1 yıl
Seninle arkadaş olmak istedim okurken kendimi hissettim resmen
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılSadece senin hayatın değil, pek çok genç olarak hayatlarımız böyle geçti buna eminim. Ben de yıllarca depresyonla hastalıkla vs. Uğraştım. 1 ay sonra 31 yaşında olacağım geriye dönüp baktığımda ne kadar boş bi hayat geçirdim diyorum. Sağlık sorunlarım hala devam ediyor. Anaokulu ve ilkokulu 2. Sınıfa kadar kolejde okurken sonra işlerimizin bozulmasıyla 3. Sınıf itibariyle mahallenin devlet okuluna gittim, liseyi mahalledeki bir lisede okudum. Üniversiteyi açıköğretim okudum. Geriye dönüp baktığımda bambaşka bir hayatım olabilirdi diye düşünüyorum hep. Eğitimime kolejde devam edebilseydim lisede bile farklı bir ortamım olurdu, ne biliyim üniversiteyi yurtdışında okuyabilirdim belki. Uluslararası okullarda olabilirdim, farklı ülke kültürlerini tanıyabilirdim, farklı ülkelerden arkadaşlarım olabilirdi. Şimdi yüksek lisans yapmak istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum. Ben üniversite konusunda yaşa takılmam da işte para vs. Uğraştırıyor insanı. İlkokul ve lise konusunda içimde hala burukluk var, bari yüksek lisans için güzel şeyler olsun istiyorum ama nasıl yapıcam bakalım. Sen de yaş konusuna takılma, 26-27 demeden bir yerden başla bence.
21 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim
Eğitim & Kariyer konusunda 3b cevap paylaştı. Daha 26 yaşındasın bence çok gençsin hiçbir şeye geç kalmadın ben 35 yaşındayım gençliğim hep eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz geçti gitti hayatı hep kaçırdım gençliğimi hiç yaşayamadım herşeyden mahrum kaldım hâlâ bir hayatım yok işsizim bekarım asosyalim ömrüm evde tükeniyor kendimi hayata çok geç kalmış hissediyorum ama hâlâ aynıyım istesemde hiçbir şeyi degiştiremiyorum yaşlandıkça benim için her şey zorlaştı
09 Yorumla
Soran1 yılUmarım hersey gönlünüzce olur ve muhteşem bir yerden hayata dönersiniz
- 1 yıl
Teşekkür ederim ama maalesef 35 yaşından sonra her şey daha da zorlaştı bu hayatta hep güçsüz başarısız oldum maalesef hayatı kaçırdım hayata yabancı kaldım kendimi de hayata karşı yetersiz hissediyorum hayatın dışında kaldım böylece yaşlanıyorum gençliğimi de hiç hissedemedim yaşayamadım
- 1 yıl
Abi ortaogretim kpss ye hazırlansan ya
- 1 yıl
Kaç puan aldın abi
- 1 yıl
75 e çıkarırsın bence az zorlasan
1 yılKesinlikle geç kalmadın ilk ay belki azıcık zorlanırsın ama sonrasında hayatı yaşadığını anlayacaksın hiçbirzaman birşeye geç kalmış olmazsın yeterki iste benim üni bitti keşke diyorum tekrardan okusam ama artık iş güç derken mecbur o ortamı bıraktım şimdiden başarılar 🙏🙏
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🌟 Asla geç kalmış sayılmazsın, çünkü hayatının her döneminde yeni başlangıçlar yapılabilir. 26 yaşında üniversiteye gitmek, yalnızca daha farklı bir perspektif ve olgunlukla eğitimini kucaklamak demektir. Herkesin hayat yolculuğu farklıdır, bazıları erken başlar, bazıları ise derin nefes alır ve doğru zamanı bekler. Bu senin hikayen! 💪✨
Başlamak için adım atıyor olman, zaten büyük bir cesaret gösterisi. Sana yolda yürürken hayatın tüm güzelliklerini fark etmeni dilerim. Üniversite sadece akademik eğitim değil, aynı zamanda sosyal çevre edinme ve kendini tanıma yeridir. Bu yıl senin için bir dönüm noktası olsun. Kendine inan ve sakın vazgeçme! 🎉🙌
Hedeflerine ulaşmak için düzenli çalışmayı elden bırakma. Hayatta bazen düşebiliriz ama seni inancın ve kararlılığın ayağa kaldırır. Başarı, yaşa değil tutkuya bağlıdır unutma! 💡💕30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Asla geç değil. Herkesin hedefleri, yolu ve hayat hikayesi farklıdır. Önündeki 50 sene daha bu okuduğun alandaki mesleği yapacaksın.
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 1 yılgeç kalmaz
10 Yorumla
1 yılsen yorumlara bakma. bu kararı verebilecek kadar güçlü olmanı tebrik ederim, bu kolay bir sey degil. yıllar su gibi geciyor ve insan bir zaman sonra olamadıgı kisinin yasını kalan omrunce tutuyor. kendimizi anladıgımızda ve ne istedigimizi bildigimizde adım atmamız gerekiyor. hayat, ayagımızın altına serili bizi ileriye tasıyan bir yuruyen merdiven değil. oldugumuz yerde kalarak, gecen zamana karsılık anca geri de kalırız. insallah uni hayatın, daima sana bu kararı vermende cok doğru oldugunu hissettirir. basarilar diliyorum.
32 Yorumla
Soran1 yılCok olunca bir yorum çok teşekkür ederim
- 1 yıl
rica ederim biraz olsun motive etmesine sevindim
1 yılDaha iyi. Aklın başına gelmiş. Dogru seçimlerinin arkasında azimle durmalısın. Ya şimdi yap ya da 10 sene sonra kafanı duvarlara vur. Pişmanlığı bırak. Keşke demek manasız bir sey zaman ileri akıyor. Yap gitsin. Yapabilirsin. Neşeni topla enerjik ol yoksa hiçbir şey için gücün yetmez. Çivi çiviyi söker. Ne kadar depresiftiysen şimdi tam karşı yola geç ve dünyaya gülümse " ben geldim!" de. beynini inandır yeterki o inanırsa herkes inanır sana
12 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim
Gizli Üye(30-35)1 yılBu tamamen üniversiteye ne gözle bakıp neyi hedeflediğinle ilgili aslında. Sen hangi bölümü ne için istiyorsun öncelikle. Eğer tek derdin mezuniyette iş imkanıysa ve para kazanma odaklıysan bazı bölümler için geç kalmışlık söz konusu elbette. Fakat üniversiteyi deneyimlemek, eğitim görmek hayalindeysen bunun zamanı yaşı, yok. Mesela bende 30 yaşında tekrar bir bölüm okumayı planlıyorum ama maddi bir çıkar gözetmeden. Ancak 43 yaşında anestezi okuyup atanmak isteyen teyzem de var sana örnek.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHayır asla geç değil. Ben 1 sene mezuna bırakmak yerine gitmemeyi düşünüyordum hastalıktan dolayı 2 sene mezuna bırakmış oldum. Ve doktorum bana hiç bir şey için geç kalmazsın ben 6 yıl geç başladım dedi movite oldu. 2 sene mezuna bıraktım ve tıp fakültesini kazandım. Önlüğümü de zor zamanlarımda yanımda olan doktorumdan aldım şimdi hocam oldu. Yani o 6 sene bırakmış başka şeylere yönelmiş biti olarak şimdi burada ben 2 sene de olsa hiç hiç geç değildi. Şimdi 4. Sınıfım. Gerçekten enerjin yerinde olduktan sonra yasin bir önemi yok yeter ki için de olsun. 🩷
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBence kesinlikle geç kalmamışsın. Ben üniversiteyi bitirdim işe girdim çıktım şu an işsizim benle akran olanlar işli diye ben hayatsız mıyım? Ben bir çok şeyi senden önce yapmış olmama rağmen şu an aynı durumdayız. Bir yerlerde bizden daha kötü veya daha iyi olanlar var herkesin hayat hayatı kendini herkesin hayatı kişi farklı hayatta inişler çıkışları olabilir bu şekilde düşünme ve önüne bak
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim çok tatlisiniz
1 yılOkumanın yaşı yoktur da, sen ne amaçla okuyorsun o önemli. Sırf sosyalleşmekse, gerek yok, başka hobilerden, aktivitelerden sosyalleşilebilinir. Üniversite okumakda ki amacın ne onu soruyorum
12 Yorumla
Soran1 yılIkiside
A101e bile uni mezunlarını öncelikli olarak alıyorlar. Okumadan birsey olmicagini farkettim- 1 yıl
A101 almıyorsa, şoka git, orası alıyor, 😅 ayrıca garson olarak cafelerde alırlar. Yalan söyle, orada çalıştım, burada çalıştım de, bende yalan söyleyerek girdim ilk işyerlerine 😊 napcaklar oraya mı sorup, araştırcaklar 😄
1 yılEvet geç kalmış değil vs laflar boş her yaşın bi anlamı var 26 yaş artık işini eline almış evlenmeye hazır demektir vucud kendini o şekilde hazırlıyor üniverste okumak 23 yaşında olmama rağmen 2 üniverste bitirsem de istediğim bölümü bu yaşta okumak isteğim gelsede vazgeçiyorum çok saçma bi 4 yıl daha verip yaşlanamam elde 0 çünkü hayatıma kurmaya odaklı çalışıyorum şu an umarım alırım Istedigimi ki 26 yaş geç yaş değil sadece üniversite için cok fazla geç kalınmış bi yaş
15 Yorumla
Soran1 yılBende 23te aynı düşünüyordum ve diyordumki evleneyim
Evlenemedim okumadim ve 26 oldum :))- 1 yıl
Ben okudum
Soran1 yılİşte şimdi de ben okucam
- 1 yıl
Geç kalınmış sen bilirsin
- 1 yıl
Ne geçi sakın takılma çok saçma bir yorum herkes evlenmek zorunda değil hele ki böyle bir dönemde okulunu oku hayatını yaşa her yaştan insan var üni de ne içinden geliyorsa onu yap içinde kalmasın evlenince başkasının eline bakıyorsun çok cahilce bir yorum yapmış takılma ona sakın herkesin zaman dilimi farklı
Gizli Üye(25-29)1 yıl40 yaşında olsaydın? 26 yaş ne ki. üniversiteye gittiğinde göreceksin yaşı büyük çok insan var ve eğitim hayatında kimse kimseyi görgüsüz cahiller gibi yargılamıyor. Bu üzüntün çok boş. İçin rahat olsun. Geçmişe ve yaşına takıldıkça geleceği kaybedersin. Geçmişi Salla ve önüne bak 👍
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAsla ama asla öyle düşünme. Kırk yaşında tıp kazanan var. Okumanın yaşı yoktur. Kimsenin yol çizgisi aynı olmak zorunda da değildir. Ben mesela okuduğum bölümden pişmanım tekrar okumak istiyorum ama çalışmam da gerekiyor. Allah yardımcımız olsun.
11 Yorumla
Soran1 yılAmin
Gizli Üye(25-29)1 yılHayır, imkanın zamanın varsa her yaşta okunur, geç kaldım diye düşünme, artık daha olgunsun ne isteyip istemediğini daha net biliyorsun her şeyin farkındasın bunu bi avantaj olarak gör, geçmişini değiştiremezsin ama geleceğinin daha farklı olması senin elinde
10 Yorumla
1 yılŞimdi üniversiteye gidersen istediğin hayata 30 yaşından itibaren başlayacaksın. Sen bu gecikmeyi kabul ediyorsan sorun yok.
13 Yorumla
Soran1 yılŞimdi üniversiteye baslamazsam 30 yaşına geldiğimde de hiçbir şeye başlamamış olacağım..
Uniye gitmeyip ne yapayım mesela başka alternatif önerir misiniz- 1 yıl
Bende üniversiteye gitmeni destekliyorum elbette. Ancak şunu da bilmelisin ki iş olanaklarında büyük şirketler genellikle yeni mezun gençleri tercih edebiliyor. En azından benim iş yerim öyle. Planını buna göre yapıp yol haritanı şimdiden çiz derim. Hangi bölümü okuyacağın ve mezuniyet sonrası iş olanakları, kişisel gelişim, mesleğe nereden başlangıç yapacağın vs.
- 1 yıl
Geçen yıl 31 yaşında üniversiteden mezun olan bir tanıdığım türkiyenin en iyi şirketlerinden birine girdi. Pesimist yorumlara aldırmayın sevgili gizli üye. Siz donanımlı olduktan sonra her yere alınırsınız!
- Eğitim & Kariyer konusunda 368 cevap paylaştı.
1 yılHic gec degi. Uni okumanin yasi da yok ayrica. Bizim sinifta 40 yasinda kadin var ya. O okurken senin ne eksigin var ki ama sehir dısında okumamani tavsiye ederim
40 Yorumla Gider tanıdığım biri 30 yaşında boşandı hukuk için sınavlara hazırlanıyor aşırı da mutlu maşallah ben de şu an bı üni okuyorum anca olurda işler istediğim gibi olmazsa yeniden denerim ilerde
Zaman kavrami önemli değil20 Yorumla
1 yılEğer anlattığınız durumları yaşamış biriyseniz zararın neresinden dönerseniz kârdır diye düşünün bence hem kendinizi psikolojik olarak yormamış olursunuz. Hem de cidden zaman olarak bazı şeylerin başlangıcı olmuş olur... Başarılar.
10 Yorumla
1 yılOkursun ama anlamı kalır mı? Bilemem. Bende okuyorum yalan yok 12. universite kardeşim lise mezunu 64000 alırken ben 27000 TL alıyorum. Faydası olacak mı? Ortam görürsün işte boşa zaman harca yasayabilirsin
12 Yorumla- 1 yıl
Kardeşiniz ne iş yapiyor peki bide lise mezunu bu kadar alıyor
- 1 yıl
@minyonnkizzz1 sıhhi tesisat ustası inşaatta
Gizli Üye(36-45)1 yılNe saçma sorular soruyorsunuz ne var yaşında. Herkes liseden çıkıp hemen uniye geçmiyor zaten. Ayrıca ben 41 yaşında uniliyim bu yıl mezun
24 Yorumla
Soran1 yılHelal olsun size harikasiniz
Cevap sahibi1 yılVe bu fikri seçerken asla yaşı düşünmedim aklıma bile gelmedi, okumak ya da bir amaç için okullu olmak için yaş önemsiz bir konu
Soran1 yılBenim bu yaşlarımda bir geç kalmışlık hissi oluyor ve bu herseyde oluyor
Cevap sahibi1 yılSeninki psikolojik olmalı, kişisel gelişim kitapları oku
26 yaşı bırak 40 yaşına gelmek bile hiçbir şey için geç değildir. Bu konuda kendimden örnek vereyim ne zaman başıma kötü bir şey gelse ya da kötü bir ay veya yıl geçirmiş olsam da günün sonunda bir duş alır kafamda herşeyi toparlayıp sonraki güne kararlı ve hedefli başlarım kısacası her şey zihinde bitiyor istediğini yapabilmek için hiç geç değil sadece dene çünkü kaybedeceğin bir şey olmayacak bende deniyorum hep ve hayatın istediğin gibi şekil alıyor. Yeter ki sen iste
20 Yorumla
1 yılBen 26 yaşında farklı bir üniversiteye geçiş yaptım ve 30 yaşında mezun oldum. Şu an İngilizce öğretmeniyim. Hayatta hiçbir şey için geç değildir, sen yeter ki iste.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBende maalesef bu yaşıma geldim okumadım.. bugün çok pişmanım yapmadığım için. Ama artik biseyler başarmak istiyorum … 😔🥺
22 Yorumla
Soran1 yılİnşallah yaparsiniz
Cevap sahibi1 yılTsk ederim ins…
1 yılGeç kalınmış değil herkes istediği yaşta olur ben üniversiteye gittiğimde bölümünde çocuklu kişiler vardı
00 YorumlaHayır geç değil ama üni de cok cok iyi bir bölüm okuman lazim yoksa bos. Sevecegin bir isten de ayni zamanda baslamanı öneririm. Mağazacılık vs olabilir ya da bir kac kurstan. Her sey gönlünce olsun
10 Yorumla
1 yılYok kizzz bende 26 yaşındayım sinavlara hazırlanıyorum. Tıbbi sekreterlik ya da cocuk gelişimi bitircegim daha kesin karar vermedim. Durmak yok yola devam ölmeden dönmek yok 😄
10 YorumlaMaddi manevi olanakların uygunsa geç değil, gayette okunabilir, hatta hayatı daha iyi tanıdığın için daha başarılı daha anlamlı bir mezuniyet yaşarsın…
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 397 cevap paylaştı.
1 yılHiçbir şey için geç. Genel istatistikler herkesi bağlamak zorunda değil. Kendi hayatın. Şahsen 40 yaşında olmama rağmen üniversiteye gitmeyi hâlâ istiyorum
10 Yorumla 4 sene üniversiteye gitsen de gitmesen de her türlü geçecek nasıl olsa. En azından 4 sene sonra diploman olur
20 YorumlaAsla geç kalmaz. Hayata geç kalmak gibi bir kavram söz konusu değil. 26 yaşında ünv. gitmek geç kalmışlığı göstermez.
20 Yorumla
1 yılYoo benim bir tanıdığım ailesi okutmamis icinde kalmis diye 50 yasinda uni okudu simdi de işini yapiyor gayet guzel
20 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 619 cevap paylaştı.
1 yılsanmam bende 26 yaşındayım bende girmeyi düşünüyorum hazır puansızken üniler evet boş olacak ama bölüm bölümdür oku geç cv en azından dolu görünsün
10 Yorumla Yaş olarak geç değil her yaştan insan eğitim alabilir gerekiyorsa. Ama sosyalleşmekte başarılı olur musun işte orası muamma.
10 Yorumla
1 yılYok hiç alakası yok üniversite demek sadece ders görmek falan değil ki sosyalleşmektir aynı zamanda sana çok şey katacaktır eminim
10 Yorumla
1 yılYaşın geç evet bu yaşta insanlar üni bitirip kariyer yapıp evleniyor ama endişelenme iki yıl tıbbi sekreterlik okuyabilirsin
10 YorumlaCinsiyetçi biri değilim ama bu soru bence cinsiyet ile çok alakalı.
Eğer kadınsa sayılmaz ama erkekse sayılır
10 YorumlaHayır ama sağlam bir bölüm değilse üniversiteye gitmeni tavsiye etmem
20 Yorumla
1 yılÜniversite lise gibi değil her yaştan insan var burada o yüzden pek de geç kalmış sayılmazsın
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılNiye geç olsun hala 20 li yaşlardasın çok ortam falan görmediysen emin ol onlarda çok olgun sayılmazlar kafa yapısı olarak kimse senden üstün değil üni sınavına hazırlan eğer üni sınavına hazırlan sınav bittikten sonra kurslara yazılabilirsin halk eğitimde kurslar var tiyatroya yazılsan çok açılırsın hayata küsme sakın kimseye de papuç bırakma kızım 💜💜
20 Yorumla
1 yılHayatsiz nasıl oluyor nefes alıp vermen hayattir
20 Yorumla
1 yılHiç geç değil insanlar kaç yaşında üniversiteye başlıyorlar🍎💎
10 Yorumla
1 yılİyi sen yine de üniversiteye gitmeyi düşünüyorsun bak iyi valla ne güzel
10 YorumlaGeç
Pes etme
Eminim ki güçlü birisin
İçindeki o gücü bul11 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 697 cevap paylaştı.
1 yılBen 30 yaşında okudum. Hemde evliydim başlarken.
Hiçbişey için geç değil. Yeter ki iste.10 Yorumla
1 yılHayır 32 yaşında abla vardı bizde yani hiç endişe etme istersen 40ında gel ama gel
20 YorumlaBen 27 yaşındayım ve üniversite okuyorum şu an da geç kalınmış değil okumanın yaşı olmaz
21 Yorumla
1 yılhayır en olgun en tatlı yaşındasın artık açık denizlere vira demenin tam zamanı
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 324 cevap paylaştı.
1 yılhiçbir şey için geç değildir ama atanma olan bölüm üzerinden ilerlemeli
10 Yorumla Hayatta basarılmıcak bır şey yoktur yeterkı sen ıste
11 Yorumla
1 yılGerçekçi olmak gerekirse, Türkiye şartlarında üniversite okuyarak bir yerlere gelmek zor.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİleride 26 yaşında böyle kuşkum vardı cesaret edemedim hayatta herkesin zamanı farklı akıyormuş dememeş için nile okunur. Artısını eksisini iyi hesapla sadece 🫣
10 Yorumlaİnsan başlangıç yapmak istiyorsa işte hayat o zaman başlamıştır yani bana göre hiç bir zaman hayatıda boşa geçirmemiştir bazı şeyleri sevmeyiz ama onlar bize Koca bir ders olur ve hâla çok gençsin yapabilirsin.
10 Yorumla
1 yılKalmaz merak etme ama ozmanda hayatasiz yasama ailen zengin mi senin
12 Yorumla
Soran1 yılNormal bi gelir duzeyine sahibiz ortalama ve biraz üstü gibi
- 1 yıl
Tam tahmin ettigim gibi sorun olmaz bu arada hangi uni
Gizli Üye(18-24)1 yılHayır kesinlikle geç kalmış sayilmazsin ben üniversiteye gidiyorum bizden yaşça büyük ablalar geliyor ve gayet mutlular
10 Yorumla
1 yılHiç bir zaman geç değildir ama kolay da değildir. Sen ne kadar güçlüsün?
04 Yorumla
Soran1 yılAçıkçası biraz korkagim
- 1 yıl
Korkacak bir şey yok ama ders çalışmak sıkıcı ve zordur. Azimli misin diye sordum aslında :)
Soran1 yılHee azimliuim evet ama dönemsel olarak değisebiliyor
- 1 yıl
O zaman dene
Gizli Üye(36-45)1 yılHayır hiçbir şekilde geç değil okumanın yaşı olmaz imkanın varsa oku
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHayır geç değil. İçe dönük biri olmak kötü bir şey değil. Bunu kusur olarak görme
10 YorumlaHiç sorun olmaz yaşımdan dolayı arkadaş bulamama endişesine kapılma sakın üniversitede her yaştan arkadaş grubu var bir grubun içinde hem 20 hem 25 hemde 17-18 yaş bile olabilir
10 Yorumla
1 yılHayır hatta çok güzel bir yaş 😍 26 yaşındayım ve tekrar üniversite okumayı çok isterdim. Üniversiteye özellikle imkanları olan bir şehire git çok şey katacak sana 😍
10 Yorumla
1 yılHiçbir şey için geç değil okumanın yaşı olmaz hiç geç değil
10 Yorumla30 yaşında okuyan da var yaşı olmaz bunun senin hazır hissetmen yeterli
00 YorumlaBence hayatta olduğunuz sürece hiçbir şey için geç değil
00 Yorumla- Devamını Gör (67)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer