Üniversiteye hazırlanmak mı yoksa okulu bırakıp çalışmak mı?

Açık liseden okuyorum şu an ve bu yıl eğer bütün sınavları geçersem liseyi bitirme gibi bir ihtimalim var tabi geçersem sınavları ve diyorum acaba YKS ye çalışıyımmi zaten derslere çalışıyorum ama daha tyt yi bitirmedim ve 6 ay kalmış yetişirmi ve biraz derece yapmak istiyorum hukuk veya tıp ya da mühendislik istiyorum bunlar için de çok çaba sarfetmem lazım sizce 6 ayda sıkı çalışmayla yetişir mi bütün konular ya da diyorum diğer seneye mi girsem daha çok çalışıp hem İngilizce kursuna da gitmek istiyorum ya da diyorum açık liseyi bırakıp normal örgün etiğime geçip meslek lisesine mi gitmek kuaförlük bölümünü istiyorum gidip kuaförlük mü yapsam çok zor ama çok ayakta duruyorsun bünyem pek yoğun ile alışık değil ondan da biraz korkularım var ders çalışsam yetişir mi çünkü tıpta Ankara medipol istiyorum hukuk ta da Hacettepe mühendislikte de Çankaya üniversitesi felan istiyorum ama puanlar yüksek o kadar puan alabilirmiyim yetişir mi ve sizce hangi bölüm daha iyi tıp istiyorum ama yapabilirmiyim kana gelebiliyorum ama ameliyatları yapamam yani bakamam hukuk da güzel ama şu an okuyan çok KPSS girip atanabilirsin iyi ya da savcılık mühendislikte de yazılım mühendisliği istiyorum önü açık bir meslek ama zor yani hele o bilgisayar dilleri gözüme çok karmaş geliyor sizce hangisi?

Üniversiteye hazırlanmak mı yoksa okulu bırakıp çalışmak mı?
Cevapla