Mesleğimde daha yeniyim. Ya mesleğimi, maaşımı kaybedersem diye ara sıra içime korku düşüyor. Normal mi?

Öğretmen olarak atandım ve bir buçuk uıla yaklaştım. Sınavlar, proje ödevleri, belirli gün ve haftalar için program, bakanlıktan projeler, sınıfım olursa onun evrakları, nöbet tutarsam hata yaparım endişesi, yeni öğretim programında konu yetiştirme telaşı, sınıf hakimiyetini sağlayamama, yıl sonu evrakları ve diğer her türlü evraklar (ölçekler vesaire) kısaca hata yapma korkusu... gelecek için endişe ediyorum bu normal mi? Korktuğum başıma gelmez umarım.

Güncellemeler
1 yıl
Meslekte 1, y yılım geçti. Şimdiye kadar çok zorlamadılar benl ama hep böyle olacak demek değil.
Güncellemeler
1 yıl
1,5*
Mesleğimde daha yeniyim. Ya mesleğimi, maaşımı kaybedersem diye ara sıra içime korku düşüyor. Normal mi?
Cevapla