Bu ülkede ders çalışarak bir şeyler başaracağına inanan kaldı mı?

Okudum veteriner oldum iyi bir hayatım olsun diye. İki sene çalıştım kendimi geliştireyim diye. Sonuç olarak yarın sanayide işe başlıyorum. Kusura bakmayın da ben böyle sistemin ta
Bu ülkede ders çalışarak bir şeyler başaracağına inanan kaldı mı?
Cevapla