Türkiyenin hali sizce de vasat değil mi bu işsizlik olayında?

Mezun olucam iş ilanlarına bakıyorum bildiğin şu kundura bu kuaför ayak altı firmalar deneyimli halkla ilişkiler elemanı arıyo üç beş paraya, tamam geç başladım uniye ama asgari ucretten hallice komik bi rakama da çalışmam yani. Hepsinde bi deneyim lafïdır gidiyo, annemin karninda mi ogrenicez deneyimi.

Türkiyenin hali sizce de vasat değil mi bu işsizlik olayında?
Cevapla