Açık liseyi bırakıp kuaförlük mü yapmak yoksa 6 ay içinde sıkı çalışıp hemşire ya da mühendis mi olsam?

şu an açık lisede okuyorum ve bırakma ihtimalim var meslek lisesine geçmek istiyorum kuaförlük bölümüne sizce kuaförlük mü yapmak yoksa yks ye hazırlanıp hemşire ya da mühendis mi olsam 6 ay içinde sıkı çalışırsam yapabilirmiyim çünkü sıfırım hiçbir konuyu bilmiyorum kuaförlük güzel bir meslek ama çok zor çalıabilirmiyim çünkü her dakika ayaktayız ve iş zor bir iş makeup artist olmak istiyorum her insana farklı makyaj uyguluyorlar bunu nasıl anlıyorlar onda zorlanır mıyım ve hemşirelik ya da mühendis gibi bölümler iyi mi yazılım mühendisliğinin önü açık mı ya da hemşirelik iyimi bide hemşirelikte yüksek lisans yapmayı düşünüyorum + dilimi geliştirmek istiyorum İngilizce, Almanca, fransizca öğrenmek istiyorum ne gibi avantajlar olur

Açık liseyi bırakıp kuaförlük mü yapmak yoksa 6 ay içinde sıkı çalışıp hemşire ya da mühendis mi olsam?
Cevapla