Büyük firmada calışıyorum ve en üst patron herkesin içinde özel selam verdi ki bundan kaç dk öncesinde topluca selam vermişti?

Bizim en üst Patron beni 2 gündür mola zamanlarında calışırken görüyor ben biraz geç cıkıyorum cünkü işler cok bu aralar. Yöneticilerimde onun yanındalar genelde üst patron ve yöneticiler hep aynı masada olur. Bugün gec geldim be hemen dışarıya geçtim oturdum sonra en üst patron ve yöneticim geldiler herkese merhaba dediler bizlerde dedik. Sonra arkadaşımla oturuyoduk ve 5 dk kalmıştı mola bitimine kalktık kalkarken 2 adım yürüyüp merdivenden cıkman lazım tam kalktım en üst patronun sırtı dönüktü öyle duruyodu yöneticiler benim tarafa bakıyor şekildelerdi ayaktalardı ben kalkıp tam yürümek isteyince en üst patronum bilerek arkasını dönüp bizzat bana afiyet olsun dedi normalde böyle bişey yapmaz yani şaşırdım ve herkes baktı yöneticilerde. Bu davranışın bir anlamı var mı?

Büyük firmada calışıyorum ve en üst patron herkesin içinde özel selam verdi ki bundan kaç dk öncesinde topluca selam vermişti?
Cevapla