Yaşlı bakım hemşireliği mi? tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik mi?

merhaba arkadaşlar ve universite konusunda tecrübe sahibi olanlar. şu an İstanbul unv. tıbbi dök. ve sek. 1. sınıf öğencisiyim. bu bölümle ilgili pek çok olumsuz sey soylendi. yardımınıza ihtiyacım var. bıze bahar dönemi için yatay geçiş hakkı tanıdılar sizce yaşlı bakım hemşireliği bölümüne yatay geçiş yapayım mı? yoksa okudugum bölüm gelecek vaat edıyor mu kalayım mı?
Yaşlı bakım hemşireliği mi? tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik mi?
Cevapla