Arastırma görevlisi olmak kolay mı nasıl oluyor
biri diyor 3500 tl maaşı var biri diyor 800 tl maaşı var hangisine inanıcaz?
biri diyor 3500 tl maaşı var biri diyor 800 tl maaşı var hangisine inanıcaz?
Maaslarin 3500 olacagini duymustum. Arastirma gorevlisi bir ark 2800 tl aldigini soyluyodu.
Bildigim kadari ile arastirma gorevlisi olurken. Ales ten aldigin puanin. agitlikli bir ort orn yuzde 40. Diploma ort. ainin bir yuzdesi ve hazirlik sinavinin bir yuzdesi alinip. Kac tane arastirma gorevlisi alinacak ise onun 4 veya 10 kati aday aliyorlar sonra bunlarin arasinda sinav yapiyorlar. Ve sinav sonucunun yuzde 40 i diplomanin yuzde.30. u. ing hazirligin yuzde.30. diye duymustum.
Kesin bilgi degil yaymayin. Sadece duyum
araştırma görevlisi maaslerı 3500 tl ,
ancak birde yüksek lisans mezunu olmayıp, okutman olarak görev yapanlar var, bazen onlar araştırma görevlisiyle karıştırılıyor olabilir, onların maaşi düşük..
Valla ben psikolojide denilen maaşlara hiç inanmıyorum zaten. O yüzden bence ikisi de doğru değil, ortası falandır.
peki psikologların atanacağı kurumun belirlenmesinde alacağı kpss puanı mı belirleyici
kpss 3 ile hastahanede calısılıyor maası 2300-2400
ama ramda calısırsan 1700 diyolar böyle sacmalık olur mu ya en dusuk devlet memuru 2 bin alıyor
400 puanları al karsılıgı 1700 tl maas ne güzel dunya
tek cıkar yol yüksek lisans ile klinikçi olmak baska yolu yok
neden? o zaman iş kapıları aralanıyor diye biliyıorum
hadi ya ciddi?
oradaki ortalama maas ne kadar tahminen sence?
ya bu gelir meslesi canımı sıkmaya basladı daha baska bölüm secseydim ceske
o zaman endüstri hakkında bilgi toplayayım ama ilk bilgileri senden duymak isterim sen tecrübelisin bir yol göster bir ablalık yap :)
olsun buda yeter en azından sen burdan bir ısık vedin ben peşinden giderim arastırıırm felan
peki bir büyük olarak sunu yap su önemlidir bunu yapma felan diyebileceğin seyler var mı tecrüne nasihat felan
1. sınfıım bil bakalım ben kimim :)
para soruları deyince akla kim gellir? :)
niye gizli yaptıgımı bende anlamadım :)
muhtemelen senin geleceğini biliyordum o yüzden gizlenmisimdir :)
yok ya neden abartmış olasın :)
ama aklımdasın coolpew nickini nerde görsem unutmam psikoloji sorularının olmassa olmazı :)
Benim kacıncı hesabım oldugunu unuttum burada o kadar cok hesabım silindiki :)
hesabın silinince ilk basta kendi kendine küsüyorsun daha girmem buraya diyorsun (üzüm bağa küsmüşte bağın haberi olmamıs gibi)
sonra kızgınlıgın geçince tekrar üye oluyorusun öyle bir duygu
ama ne yapayım hakedene lafımı esirgemiyorum :)
olabilir her neyse öyle aptalca bir duyguya kapılyıroum sonra tilki hesabı tilkinin dönüp dolasacagı yere geri geliyorum ama silinrise silinsin ona mı üzülcm rahatca kasmadan içinden geldiği gibi yazmalı insan
peki dostum tekrar teşekkür ederim yine cevapladığın için iyi geceler :)
baska bir para sorusunda görüşmek dileğiyle :)
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar