Sizce bir kadın için ya da insan için diyelim psikiyatri doktoru olmak mı daha iyi yoksa bilgisayar mühendisi mı?

Doktor daha fazla kazanıyor. Ya da sağlık ocağı doktoru mu?
Güncellemeler
1 yıl
Fikirleriniz için teşekkür ederim. Bazılarının mühendisler ayda 20 bin dolar alıyor diyip kafa karıştırıp bizi engin bilgileriyle aydınlattığı için de teşekkür ederim ama mümkünse akıllı ve zemine oturtulabilir cevaplar verin.
Güncellemeler
1 yıl
Cidden bazı insanlarda beyn yok bence. Direk doktorlar ölsün deyin ne bu doktor düşmanlığı
Sizce bir kadın için ya da insan için diyelim psikiyatri doktoru olmak mı daha iyi yoksa bilgisayar mühendisi mı?
Cevapla