Mezun olduktan sonraki iş hayatı beni korkutuyor bunu nasıl aşarım?

Grafik tasarim okuyorum o yüzden is bulmakta sorun yasamam gibi her yer tasarımcı arıyor da iste hayal gücün sınırsız olması falan gerekiyor programlara çok hakim olmak gerekiyor ben çok çalışıyorum ama önlisans mezunu olucağım için kendimi yetersiz hissediyorum daha hiçbir sey bilmiyormus gibi hissediyorum zaten 2 yıl onun bir dönemi staj yani 1.5 sene görmüş oluyoruz

Mezun olduktan sonraki iş hayatı beni korkutuyor bunu nasıl aşarım?
Cevapla