Öğretmenler atanamıyoruz diye neden sinirliler sizce?

Zaten bir işe yaramıyorsunuz bana göre işiniz gücünüz. Derste geyik sohbet Saçmasapan muhabbetler. Öğrencileri küçük düşür dalga geç Zaten günümüzün şartlarına göre öğretmenede görek yok kitaptan okur anlarım çalışarak eskiden olsa neyse. Pansiyon okullarında bulundum yazık günah 3 yıl kaldım Tam bir ego tatmini Aşağılayıcı sözler Felaket kötü yani

Öğretmenler atanamıyoruz diye neden sinirliler sizce?
Cevapla