Yarın Ales var. 80 üsti puan alamayacak gibi hissediyorum. Beni motive edebilir misiniz?

Birkaç kere girdim en son 72 aldım 80 üzerinde alsam daha iyi olur. Yine olmayacak gibi hissediyorum. Birazcık motive etseniz beni olur mu? :)

Güncellemeler
1 yıl
üstü*
Yarın Ales var. 80 üsti puan alamayacak gibi hissediyorum. Beni motive edebilir misiniz?
Cevapla