Telegramdan anlatabilirmisiniz çok ihtiyacım var günlerdir işlem önceliğini yapamıyorum yardım edecek birisi vardı Dm den burdan yazarım telegramdan iletişime geçeriz
Güncellemeler
1 yıl
Meslekte okuyorum 12 sınıfım hayalim 2 yılık elektrik teknikeri olmak
alsaymissin kardeşim. yeni mezun matematik ogretmeni olarak niteliksiz islerden saatlik 300 kazaniyorum. paraya ihtiyacım var diye ozel dersi de ucuza veriyorum. sizinkisi sanirim benden de beter bi halde. dershane hocasi sanırım
matematik bölümü bogazicinde vs degilse pekte yuksek puana almıyor. lisede sınıf arkadaşım dogru duzgun matematik yapamadan matematik bolumu okumuştu. ben 10 dk da kagidi verip 100 alirken o 40 dk da çözüp 50yi zor aliyordu. bogazici matematik bolumunu de bizdeki ilk sinavda turkcem kotu diye kazanamamistim. 20 net turkce yapamayan turkce ozurlusu birisiyim. sayisal derslere azicik goz atip sana mantigini gosterebilirim. matematikse ozel ilgi alanim. tabi yukarıdakini sana herkes anlatabilir bunda sıkıntı yok zor şeylerde değil. matematik ogretmenini tanımıyorum bilmiyorum. ogrenci iken 3 kurusa razi oluyo insan. bende 500 liraya o sekil razi oluyorum. gençlik merkezi de pek para vermiyo anlasilan. allah yardimcisi olsun. biz yeni nesiller eskilere gore daha hevesliyiz, en azindan bir şeyleri ogretmek icin deniyoruz. mesela sen tek anlatmasına değil kişiliğine de saygi duymussun
staj okulumda bende oyle gonullu bedava verdigim oluyordu. seviyesi cok kotu diye kendini sınıftan soyutlayanlara ozellikle ilgi gosteriyordum. en azindan nefret etmesinler diye. belki ilerde olumlu yaklasip ogrenir benden de iyi yapar bilemem ama onemli olan kişinin hevesini kırmamak. üniversitede ailemden ayri kaldim ortalama 6 sene diyelim. o senelerde kiz kardesim senin seviyenden daha kotu hale gelmis. bu yaz yeni mezun oldum diye 3-4 ay 0 dan matematik ogrettim. 10. sinif matematikten 93 aldi. sanırım su ana kadar zor derslerden aldigi en yuksek notta olabilir. maksimum 30 aliyordu. sende ugrasirsan onun gibi toparlayabilirsin. yardimci olan birisi olursa daha kolay ama yardim almadan da bunu basarabilirsin. bana ogreten yardim eden olmadi hep kendim ogrendim. başkası anlatinca da genelde bir kafamdan girer digerinden cikar. ilgim olmayan seyleri ogrenmek icin üstün bir emek harciyorum. ilgim olanda ise bir bakis yetiyo
Staj param yatsın iletişime geçecem zaten meslek lisesinde okuyorum şu an staj yapıyorum torpile geçiyorum obp ve diploma yüksek gelicek üniversitede %5 veriyorlar yani 25 puan 200 alsam mesela 225 oluyor 2 yılık elektrik teknikerliği istiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
anlatayim saatlik 500 lira
Yuh aq
ozel ders ucreti 800 lira. 500 ucuz bile
Lan benim hocam bana 300 dedi almadım
alsaymissin kardeşim. yeni mezun matematik ogretmeni olarak niteliksiz islerden saatlik 300 kazaniyorum. paraya ihtiyacım var diye ozel dersi de ucuza veriyorum. sizinkisi sanirim benden de beter bi halde. dershane hocasi sanırım
Yok matamatik okuyor çok iyidi hoca bana gönülü veriyordu para almıyordu ama sonra gençlik merkeziyle anlaşamadı patladı gitti
matematik bölümü bogazicinde vs degilse pekte yuksek puana almıyor. lisede sınıf arkadaşım dogru duzgun matematik yapamadan matematik bolumu okumuştu. ben 10 dk da kagidi verip 100 alirken o 40 dk da çözüp 50yi zor aliyordu. bogazici matematik bolumunu de bizdeki ilk sinavda turkcem kotu diye kazanamamistim. 20 net turkce yapamayan turkce ozurlusu birisiyim. sayisal derslere azicik goz atip sana mantigini gosterebilirim. matematikse ozel ilgi alanim. tabi yukarıdakini sana herkes anlatabilir bunda sıkıntı yok zor şeylerde değil. matematik ogretmenini tanımıyorum bilmiyorum. ogrenci iken 3 kurusa razi oluyo insan. bende 500 liraya o sekil razi oluyorum. gençlik merkezi de pek para vermiyo anlasilan. allah yardimcisi olsun. biz yeni nesiller eskilere gore daha hevesliyiz, en azindan bir şeyleri ogretmek icin deniyoruz. mesela sen tek anlatmasına değil kişiliğine de saygi duymussun
staj okulumda bende oyle gonullu bedava verdigim oluyordu. seviyesi cok kotu diye kendini sınıftan soyutlayanlara ozellikle ilgi gosteriyordum. en azindan nefret etmesinler diye. belki ilerde olumlu yaklasip ogrenir benden de iyi yapar bilemem ama onemli olan kişinin hevesini kırmamak. üniversitede ailemden ayri kaldim ortalama 6 sene diyelim. o senelerde kiz kardesim senin seviyenden daha kotu hale gelmis. bu yaz yeni mezun oldum diye 3-4 ay 0 dan matematik ogrettim. 10. sinif matematikten 93 aldi. sanırım su ana kadar zor derslerden aldigi en yuksek notta olabilir. maksimum 30 aliyordu. sende ugrasirsan onun gibi toparlayabilirsin. yardimci olan birisi olursa daha kolay ama yardim almadan da bunu basarabilirsin. bana ogreten yardim eden olmadi hep kendim ogrendim. başkası anlatinca da genelde bir kafamdan girer digerinden cikar. ilgim olmayan seyleri ogrenmek icin üstün bir emek harciyorum. ilgim olanda ise bir bakis yetiyo
sana da tavsiyem matematigi sevmeden nefret etsen bile bir sekilde ilgi duyacak calisirken zevk alacak hale gelmenin yonetimini bulman. iyi geceler
Staj param yatsın iletişime geçecem zaten meslek lisesinde okuyorum şu an staj yapıyorum torpile geçiyorum obp ve diploma yüksek gelicek üniversitede %5 veriyorlar yani 25 puan 200 alsam mesela 225 oluyor 2 yılık elektrik teknikerliği istiyorum
matematigi 6 ayda azicik kurtarsan 20 net yapsan 250 bile gelir. insallah istediğin gibi olur
Eyw inşallah staj param yatar
Yaz anlatayim
Dm e gel
Nasıl geleyim gizlisin
mesaj a bak
İstek atım