Cumartesileri de çalıştırıp ücret odemiyorlar, şaka mi?

3 ay önce rotasyon oldum, aynı holding bünyesinde farklı bir yere. Geldiğimden beri bildiklerimi dahi unuttum, aşırı niteliksiz bir yer. Üstüne üstlük 2 haftada bir cumartesi tüm gün çalışıyoruz yani 6 gun. Fakat bu ekstra gün için herhangi bir ödeme almıyoruz. Sırf genel Müdürün keyfi öyle istediği için getiriyor bizi buraya.

İstifa edip gidicem ama ya uzun süre evde oturursam kaygısı var, ailemle de surtusuruz biliyorum çünkü annem de babam da tüm gün evde.

Güncellemeler
1 yıl
Gncl
Cumartesileri de çalıştırıp ücret odemiyorlar, şaka mi?
Cevapla