Hoca bana acıyor mu yoksa öğrencisi olarak mı seviyor?

Dil kursuna gidiyorum özel kuruma ve derslere yabancı hocalar giriyor. Hocanın biri sürekli benim ismimi söylüyor sınıfta bana yaptırıyor etkinlikleri, bi ara çıkışta telefonla konuşurken hoca geliyordu durdu, ben telefonu kapatınca yürüdü iyi akşamlar dedi, bi ara da bana kendi ismini sordu benim ismim ne dedi, başkasına sormadı niye bana sordu anlamadım, en son derste ben uzak yere oturdum hocaya, yerimi değiştirdi kendisine yakın yere oturttu başka yere de alabilirdi beni, sonra ikişer grup olduk bir kişi tek kaldı o kişi bendim ve beni başkasının grubuna verdi beni unutmamalarını söyledi hoca beni kolladı orada ve sınıftaki çoğu kişiye beni sordu İngilizce olarak x kişisini anlat diye sordu beni herkese. Sorum şu ki hoca beni öğrencisi olarak sevdiği için mi böyle yoksa bana acıyor mu (yazık kıza anlamında)

Hoca bana acıyor mu yoksa öğrencisi olarak mı seviyor?
Cevapla