Kurumsal firmalarin %90 i kapali çalıştırmıyor, acilsam mi?

Univ de Ege de okudum, orada bir ayrımcılığa maruz kaldım

İş bitti İstanbula geldim, zar zor muhafazakar görüşlü 3 4 firma çalıştırıyor sadece. Bir de pozisyonum İnsan Kaynakları Uzmanı. İnsan Kaynaklarına kapalı tercih edilmiyor. Yani sıkıldım artık bu durumdan ztn açılmayı dusunuyordum, hizlandiracak bu durum belli ki. Bu arada benim açık halimde kapalı gibidir.

Kurumsal firmalarin %90 i kapali çalıştırmıyor, acilsam mi?
Cevapla