• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Maaşı yüksek olsa bile mutsuz olduğunuz bir yerde çalışır mısınız?

yasincakmak1500
yasincakmak1500 Takip Et
Xper 1 Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor

Çalışırmısınız

Maaşı yüksek olsa bile mutsuz olduğunuz bir yerde çalışır mısınız?
Cevapla
Maaş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • yürüyürümodabebeğim
    yürüyürümodabebeğim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Maaş ne kadar yüksek olursa olsun, uzun vadede mutsuz bir iş ortamında çalışmak zorlayıcı olabilir. İş hayatı yalnızca kazanç sağlama değil, aynı zamanda kişisel tatmin ve huzur için de önemli bir alan. Mutsuz bir yerde çalışmak, yüksek maaş bile olsa zamanla tükenmişlik, stres ve tatminsizlik yaratabilir. Uzun vadede, maaş kadar iş ortamı ve yaptığınız işin size hissettirdikleri de önemli hale gelir.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Newcityy
    Newcityy Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Çalışırım mesaide mutlu olmak diye bisey yoktur.
    Hizmet karşılığı para alırsın. Kimse senin özel istek ve duygularına göre hareket edemez ortam kuramaz.
    Bu al gülüm ver gülüm meselesi.
    Mesaide bitince mutlu olursun zaten cebinde paranla istediğin gibi yaşayınca...

    0
    0 Yorumla
  • Hızlırecep
    Hızlırecep Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Ne kadar yüksek olduğuna göre değişir. Yerine bulacağım çalışacağım işin iki katı civarıysa, şartlar da iyiyse çalışırım. Ya değilse değmez. Bir gününü harcarken üç dört gün kazanamıyorsan köleliktir o bari çalışırken mutlu olayım derim tabi.

    0
    0 Yorumla
  • didakdik
    didakdik Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Aslında çalışmamak gerekir, ancak ülkemizde mutluluk sağlayan en önemli unsurun maddiyat olduğu bir dönemden geçiyoruz, o nedenle mutsuz da olsam çalışırım, tıpkı şu anda olduğu gibi, ayrıca maaşta öyle yüksek olmamasına rağmen.

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Profesör Bilgin
Profesör Bilgin Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Sevgili dostum Yasin, bu önemli bir soru! Genç yaşta kariyer tercihlerinde bulunurken hem maddi getiriler hem de işin seni ne kadar mutlu ettiği arasındaki dengeyi iyi kurman önemli. Eğer bir işte mutsuzsan, bu uzun vadede tükenmişlik ve tatminsizlik hissi yaratabilir. 🏢💔 Yüksek maaş kısa vadede tatmin edici olsa da, mutluluk ve kişisel tatmin de oldukça değerlidir.

    Kariyerinde başarının sadece maaşla ölçülmeyeceğini unutma. Mutlu ve huzurlu hissettiğin bir iş, sana daha verimli ve yaratıcı olma fırsatları sunabilir. Sonuçta, iş hayatının önemli bir kısmını çalışarak geçiriyorsun, bu yüzden kendinle barışık ve motive hissetmek için önceliklerini iyi belirlemelisin. İleride yapacağın meslek seçimlerinde, maddi kazançla birlikte huzurunu da göz önünde bulundurmanı öneririm. Bu ikisi arasındaki dengeyi kurmak, seni daha tatmin edici bir kariyer yoluna yönlendirecektir. 🌟 Kararlarında başarılar dilerim!

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

49

Cevap

32

Cevap

  • Tersy
    Tersy Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 48
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Her zaman önce huzur önemli benim için. Parayı ağız tadıyla yemek için o gereklidir.

    0
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    çalışırım bir süre

    0
    1 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Bizzat ben söylüyorum 6 aydır çalışıyorum ama olmuyo 1 gun bile canim isteyerek gitmedim idare edilmez

  • hiaxisheytan
    hiaxisheytan Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 44%
    1 yıl

    Hayır çalışmam, çalışmadım da. Grafiker olarak bir işe girmiştim bir büyük bir firmanın reklam işi vardı müdür geldi arkadaşlar bugün 1 saat fazla çalışıp işi teslim edelim dedi, kimseden ses çıkmıyor bende mesai mi diye sordum evet dedi ücretli mi diye sordum bu bizim işimiz falan edebiyat yapıyor, sabah kaçta geldiğimi kontrol etmek için giriş kartı veriyorsunuz akşam çıkışta işe yaramıyor mu dedim, gittim ertesi gün İK çağırdı beni ofisin düzenini bozuyormuşum çıkışım verildi 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Alaçatı_mavisi
    Alaçatı_mavisi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 438 cevap paylaştı.

    Maaşım yüksek ise o işte belirli bir seviyeye gelmişimdir. Beni mutsuz eden seyler neler bu önemli mobing mi, mesai arkadaş sorunu mu , iş stresi mi bunlar onemli ince detaylar calisip calismayacagim bunlara gore degisir

    0
    1 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Bu saydığın sorunların hepsi var bende görmeye tahammül edemeyeceğim insanlarla çalışıyorum sürekli gece çalıştığım için streste oluyor kendine vakit ayıramıyorsun hiç

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Maaşım düşük olduğu halde mutsuz olduğum yerde çalışıyorum. Param artarsa belki biraz mutlu çalışırım. Mutlu olduğun işte çalışma olayı bizim ülkede geçerli değil. Öyle idealizm romantiklik peşinde koşarsan işsiz kalırsın. Ülkenin belki yüzde 1i seviyordur çalıştığı işi. Kendi işim değilse hiçbir işi sevmem zaten. Elalem daha zengin olsun diye sabah erkenden kalkıp akşam yorgun argın dönmek. Bir de evde seni bekleyen sorumluluklar falan. Uff neyse az daha yazarsam istifamı verip çıkıcam.

    0
    4 Yorumla
    • Herseydenvazgecmis
      Herseydenvazgecmis
      1 yıl

      Ne iş yapıyorsun ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Herseydenvazgecmis e-ticaret işi ama kendi işim değil

      Yorumla
    • Herseydenvazgecmis
      Herseydenvazgecmis
      1 yıl

      Neden başka bir şey seçmedin peki ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Herseydenvazgecmis Ultra mutsuz olduğum bir işte çalışıyodum. Ordan kaçmak için buraya geldim. burada daha az mutsuzum

      Yorumla
  • Rami3545
    Rami3545 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Çoğu kişi çalışmam demiş ve yaşları 18 27 arası 😂 yani işsiz baba parası yiyen tayfa.. çalışmam diye konuşan arkadaşlar siz işe ne amaçla gitmeyi düşünüyoruz? Mutlu olmak için mi? Para kazanmak için mi?

    1
    0 Yorumla
  • Celebrindir
    Celebrindir Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Çalışırım. Çalışmam diyen arkadaşlar, aylık 300bin tl kazansanız ve haftada 6 gün 9-5 çalışsanız, ayrıca yılda 2 ay izin gününüz olsa bence elinizde sadece eldivenle tuvalet bile temizlersiniz kendinizi kandırmayın.

    1
    0 Yorumla
  • yusufYdz123
    yusufYdz123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Yok be reis. Sana samimi soyliyim sırf maaşı yüksek diye mutsuz olduğun işte calismak. Sırf maaşı güzel diye orsp yapmaya benzer.

    0
    2 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      O nasi benzetme reis 😅

      Yorumla
    • yusufYdz123
      yusufYdz123
      1 yıl

      E ama öyle değil mi 😂😂

      Yorumla
  • asdafsfa
    asdafsfa Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Wallla ne ben bu işi yapamam, yapmam dediğim işlere gittim ama sevmediğim bir işte asla imkanı uok çalışamıyorum, ama tr şartları da bunu gerektiriyor o yüzden, cevapsız biraz keenks

    0
    1 Yorumla
    • asdafsfa
      asdafsfa
      1 yıl

      ne değil çok Lzkzjzzz

      Yorumla
  • kimsesizqwer
    kimsesizqwer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Mutsuz olup çok maas alacağıma mutlu olup az maaşlı yerde çalışırım ki öyle yapıyorum maaştan önce şartlar önemli mutluluk getirecek iş olursa maaş konusu bir şekilde çözülür geliştikçe

    0
    0 Yorumla
  • kalpexoldu
    kalpexoldu Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Bu ekonomode evet calısırım, issizlik tavan sonuçta calismayp napcm istedgm hayatı yaşamak istiyorsam şikayet edemem

    1
    0 Yorumla
  • LeylaÖzsoy
    LeylaÖzsoy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl

    Çalışıyorum
    Sinir hastası etti beni bıktım herşeyden

    0
    1 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Ayni ben yemek bile yiyemiyom artik

      Yorumla
  • Allermes
    Allermes Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Ağzıma s*çsalar sorun değil... Mutluluk benim içimde , dışdakiler g*tümde değil... He he der geçerim😂

    0
    2 Yorumla
    • KaiserWolf
      KaiserWolf
      1 yıl

      Ama taciz edildiğini bile bile çalışmak zor işte

      Yorumla
    • Allermes
      Allermes
      1 yıl

      Ohaaaa o dahil mi... O iş başkaaaa😒

      Yorumla
  • İkide1
    İkide1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 95%
    1 yıl

    Öyle bir lüksümüz yok ki. Mutlu ol veya olma kimsenin umrunda değil. İş yürüdüğü sürece yüzler hep sana gülümser.

    0
    0 Yorumla
  • XtheWorldStarX
    XtheWorldStarX Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    1 yıl

    Muhtemelen çalışırım. mutsuzsam bile allah’a şükrederim. şu anda hem mutsuz hemde az maaşlı bir işte çalışıyorum ama yinede şükrediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • sinirlisogan
    sinirlisogan Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    ne kadar maaş mesela ondan örnek göster aylık 250k üstüyse calısılır

    0
    1 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      2.000 usd

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Allah'ım nolur başvurduğum işten kabul göriyim (igrenc bi iş olduğunu biliyorum) ama yinede amin deyin🥹🥹

    1
    1 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      O hataya düşme mutsuz olacağını bildiğin bir işe girme ben bir hata yaptım geldim yurt dışına 5 ayda 350k para birikti ama psikolojim bozuldu mental gittikten sonra paranın bi önemi yok

      Yorumla
  • Sözlerin_prensesi
    Sözlerin_prensesi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Çalışırım orada ölecek değilim ya birikim yapıp gelecgimi düzene sokarım 😂

    1
    0 Yorumla
  • Leylakırac
    Leylakırac Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    1 yıl

    Hayır çalışmam zaten yıllardır mutsuz olduğum bi okulda okuyorum hayatım biraz olsun güzel gitsin istiyorum yeter yani artık hep saçma sapan insanlarla muhattap olmaktan bıktım

    2
    10 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Valla askere gidene kadar mutluydum

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Askerden geldim 1 hafta sonra 6 aylığına kıbrısa gittim türkiyeye döndüm 15 gün sonra ise afrikaya gittim şu an 7. ayıma girdim

      Yorumla
    • Leylakırac
      Leylakırac
      1 yıl

      Ne işi yapıyosun sürekli geziyorsun ne güzle

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Güvenlik görevlisiyim gece sabit

      Yorumla
    • Leylakırac
      Leylakırac
      1 yıl

      Zor y’a yalnızsın o zaman

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Yalnız değilim yanımda birisi var

      Yorumla
    • Leylakırac
      Leylakırac
      1 yıl

      Hayır hayatında demek istiyorum sjjdjd

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Ailemden baska kimsem yok

      Yorumla
    • Leylakırac
      Leylakırac
      1 yıl

      Anladım.

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Ailemde turkiyede burada yalnizim evet😅

      Yorumla
  • restinerest
    restinerest Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 61%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 339 cevap paylaştı.

    Beni de mahvettiler ama hala çalışıyorum büyük bir cikmazdayim

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    belli bir yaşa kadar evet çalışırım
    35 e kadar gibi

    0
    0 Yorumla
  • MetinOzgur
    MetinOzgur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Ben mutlu olmak için işe gitmem. Orası mutluluk merkezi değil...

    0
    0 Yorumla
  • kübrl
    kübrl Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Çalışmam, günümün yarısı o işle uğraşmakla geçicek yani günümün yarısı mutsuz geçicek 😃

    0
    0 Yorumla
  • UykuHuzurr0o s
    UykuHuzurr0o Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl

    Hayır. Gönülsüz iş ya diş ağrıtır ya baş ağrıtırmıs.

    0
    0 Yorumla
  • benginnn
    benginnn Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 548 cevap paylaştı.

    çalışırdım ve beni mutsuz eden sorunları bir şekilde çözmeye çalışırdım.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Çalışmak kimseyi mutlu eden bir şey değil, maaşı yüksekse sabretmeye çalışırım, ama katlanmayacağım kadar kötüyse o zaman çıkarım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Hayır, ben paraya göre çalışmıyorum zaten, huzur rahatlığım önemli

    0
    0 Yorumla
  • Mervecicim
    Mervecicim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 19
    1 yıl

    sanmıyorum ya çünkü işe gitmek işkence gibi gelir isteğim olmaz sevdiğim iş daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • MertDark99
    MertDark99 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    1 yıl

    önemli olanın maaştan çok çalışırken psikolojik şiddet görmemenizdir.

    0
    0 Yorumla
  • wandanara
    wandanara Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    1 yıl

    Çalışmam mutluluk benim hayatımın merkezi olan bir çabadır

    0
    0 Yorumla
  • Limoneee
    Limoneee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109
    1 yıl

    Psikoloji daha önemli bence sadece işte değil her yerde insan rahat hissettiği yeri secmeli

    0
    0 Yorumla
  • ɪʀᴇᴍᴀᴍᴀʜᴏssɪᴋᴏʟᴀɴღ
    ɪʀᴇᴍᴀᴍᴀʜᴏssɪᴋᴏʟᴀɴღ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 106 , eic 100%
    1 yıl

    nOğ.

    1
    3 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Bencede

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Ama ben calisiyom

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Mecbur

      Yorumla
  • Nisaliçe
    Nisaliçe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Mümkünse hayır başka yeri tercih ederim

    1
    1 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      İnan ben 6 aydır başka bir ülkedeyim güvenlik görevlisi olarak ne psikoloji kaldı ne bişi günde 12 saat sürekli gece ama babam izin vermiyor türkiyeye gitmeme 😅

      Yorumla
  • ayycturk
    ayycturk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 103%
    1 yıl

    Mecbur çalışırım çalıştım da

    1
    0 Yorumla
  • FeshiMüna
    FeshiMüna Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır tercih etmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • 34Tuncay28
    34Tuncay28 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Çalışmam az alıp mutlu olacağım yeri tercih ederim

    0
    0 Yorumla
  • kırmızırujlukızzzz
    kırmızırujlukızzzz Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl

    Çalışırım mecbur

    0
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Başka bir bulursam çalışmam valla.

    0
    0 Yorumla
  • rapunzely
    rapunzely Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 96%
    1 yıl

    Hayır mutluluğum benim için her şeyden önemlidir

    0
    0 Yorumla
  • osmancorapcı
    osmancorapcı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 90%
    1 yıl

    Hayır iş yerinde huzur önemli

    0
    0 Yorumla
  • EskiBirYoda
    EskiBirYoda Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    1 yıl

    Daha iyi iş bulana kadar mecbur çalışırdım

    0
    1 Yorumla
    • EskiBirYoda
      EskiBirYoda
      1 yıl

      Ayyy ben de bozuldum iyice😂

      Yorumla
  • Yusufakgul
    Yusufakgul Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Kesinlikle çalışmam.

    0
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Para bütün mutsuzlukların önüne geçer

    0
    0 Yorumla
  • İstilacıTürrİnsan
    İstilacıTürrİnsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    kolay olup olmamasına bağlı

    0
    0 Yorumla
  • aytenliikadin
    aytenliikadin Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Her işin bir zorluğu vardir

    0
    0 Yorumla
  • Wantutriforooo
    Wantutriforooo Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl

    Hayır ömür boyu gitmez

    0
    0 Yorumla
  • atmaca282instg
    atmaca282instg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 95%
    1 yıl

    Çalışıyorum vallahi ama keyfim iyi degil

    0
    0 Yorumla
  • KriminalPsikoloji34
    KriminalPsikoloji34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 91%
    1 yıl

    Maaş yüksek olursa mutsuz olmam zaten 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • _-_NobodyYs_-_
    _-_NobodyYs_-_ Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 982 cevap paylaştı.

    Hayır ama büyük konuşmayayım. 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Missnicksiz
    Missnicksiz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    1 yıl

    Hayır tabikide peki ya sen?

    0
    3 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Ben şu an çalışıyorum mecbur

      Yorumla
    • Missnicksiz
      Missnicksiz
      1 yıl

      Hayat kolay degil😢

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Öyle

      Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl

    Hayır çalışmam

    0
    1 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Keşke böyle deme lüksüm olsa

      Yorumla
  • Fetişiştbirbey
    Fetişiştbirbey Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    1 yıl

    Olabilir yorucuysa hayır

    0
    25 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Bedenin yorulmuyor ama zihnin yoruluyor

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      Reis kaldırırız kafa dağıtırız en azından öbür türlü de düşünmekten zihin kalmıyor

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Sürekli gece çalıştığını düşün ve gündüz dışarı çıktığın zaman patron yalakaları tarafından gece uyuyor gündüz geziyor diye şikayet edildiğini düsün

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      Gece çalışmak zor olabilir gece uykusu gbisi yok çünkü gündüz uyuyunca da uyku alamıyor insan o yüzen çıkardım aüxücllf

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      İşte beklediğim cevap

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      Gece çalışanlar anlar bu durumu reis ağüdlfr

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Ben gece çalışıyorum zaten 6 aydır istifa etmeyi düşünüyorum o yüzden bu soruyu sordum

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      En güzeli vardiyalı iş tavsiyem sana Bi hafta sabahcısın Bi hafta öğlenci cillop gibi

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Valla şu an yurtdışındayım reis patron izin vermiyo hep gece calisacan diyo haftaya bi gunduze donsem iyi olur

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      Söle reis uykumu alamıyorum uyku problemim oluyor mesela şöle de yapabilir ayın 15 ine kadar gececilik öbür 15 gün de sabahcılık hem dengeler kafanı rahat edersin toplarsın belki

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Adam isine gelmiyosa istifa et diyo gunduz yapamazsin cok yogun oluyo gunduz nizamiye diyo

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Istifa etsem tr ye donsem ne is yapicam bende katlaniyom 6 aydir iste

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      Bir iki gün denesin bari One öyle hemen istifa et diyor yeni iş bul gerekirse popo et onu

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      Bekçi olsana tr de polislerden rahatlar aüdülclf

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Adam aynı deccal gibi halden anlamiyo

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      Adam patron uykusunu alıyor tabi ne anlarlar işçinin halinden gece bekçisi ol burada cillop gbi iş

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Zaten ay sonu istifa etmeyi istiyom reis istedigim arabayi alabilmek icin katlandim 6 ay ay sonu geliyom inş

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      İyi yaparsın bekçi olmaya çalış burada krallar gbi meslek

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Zaten yapabilecegim tek is o

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      İnşallah başarırsın reis

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Meslek yok ztn

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Insallah reis Allah razı olsun tecrube var nasil olsa

      Yorumla
    • Fetişiştbirbey
      Fetişiştbirbey
      1 yıl

      Güvenlik sertifikası da alabilirsin avm de falan

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Kafamda o var zaten ama once bi kafayi toplamam lazim

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Zombiye dondum iyice ay sonu bi gelseydi

      Yorumla
  • everestmountain505
    everestmountain505 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 117 , eic 100%
    1 yıl

    Çalışmam.

    0
    6 Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Ben zorla çalıştirıliyorum😅

      Yorumla
    • everestmountain505
      everestmountain505
      1 yıl

      kim zorluyor seni?

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Ailem sağolsun

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Benim geleceğimi düşünüyorlarmış

      Yorumla
    • everestmountain505
      everestmountain505
      1 yıl

      yaa kıyamam dikkat et kendine oralarda

      Yorumla
    • yasincakmak1500
      yasincakmak1500
      1 yıl

      Çok teşekkür ederim dikkat ederim sağolun

      Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    çalışırım

    0
    0 Yorumla
  • burakk000
    burakk000 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 91%
    1 yıl

    Hayır çalışmam

    0
    0 Yorumla
  • MutsuzFurki
    MutsuzFurki Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Çalışırdım zaten ben zaten mutsuzum

    0
    0 Yorumla
  • bayanagresif99
    bayanagresif99 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    1 yıl

    Evet çalışırdım

    0
    0 Yorumla
  • Huzurluhuzursuzz
    Huzurluhuzursuzz Takip Et
    Guru Yaş: 73 , eic 62%
    1 yıl

    her şey para mı?

    0
    0 Yorumla
  • mevsimbahar188
    mevsimbahar188 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 96%
    1 yıl

    Hayır

    0
    0 Yorumla
  • buseelendinizz
    buseelendinizz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Çalışırm

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (21)
Devamını Gör(66)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Maaşı yüksek olsa bile mutsuz olduğunuz bir yerde çalışır mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Mutlu olduğunuz ama az maaşlı bir iş yerinde çalışır mısınız? 7 cevap verildi
Mutsuz olduğunuzu bile bile bir işte çalışır mısınız? 33 cevap verildi
Maaşı fena olmayan ama aşırı derecede mutsuz bir işte çalışır mısınız? 11 cevap verildi
Mutsuz olduğunuz bir işte maaşı yüksek olsa bile katlanırmısınız? 8 cevap verildi
İyi para kazandığın ama sana zulüm gibi gelen, mutsuz hissettiğin işte çalışır mısın? 23 cevap verildi
Sırf aileniz istiyor diye mutlu olmadığınız bir yerde çalışırmısınız? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨