Son sınıfım notlarım düşük oldugu için dışlanıyorum naapmalıyım?

18 yasındayım son sınıfım notlarım düşük bütün sınıf 100 alıyor 90 alıyor ben 45 alıyorum en düşük notları hep ben ve tek ben alıyorum onlar offf 98 almısım yaa diyen tipler insanın boğası geliyor 100 ne 98 ne aynı şey değilmi. bide ağlıyıp zırlayanlar var. beni dışlıyorlar kötü davranıyorlar onlar kadar zeki ve inek değilsem napıyım. naapmalıyım arkadaşlar 4 yıldır hep böyle
Son sınıfım notlarım düşük oldugu için dışlanıyorum naapmalıyım?
Cevapla