Oda arkadaşlarım temizlikte sorunlu kızla beni eşleştirmeye çalışıyor?

6 kişilik odada kalıyorum. Her hafta 2 kişilik gruplar halinde temizlik yapıyoruz. Bu sene odaya yeni bir kız geldi. O da daha ilk zamanlardan temizlikten kaçmaya başladı. Haber vermeden etmeden eve gidiyor. Oda arkadaşlarım da kendi aralarında 4 kişilik arkadaş grubu olduklarından bana o kız kaldı.
O kızla grup olsak da temizliği sadece ben yapıyorum , grup olmamıza gerek yok ben tek o tek olsun dedim. Kız da daha iyi olur diyip kabul etti. Bu sefer de diğer kızlar bu kızın temizliğini beğenmemişler. Seninle grup olsun , işi öğrenir diyorlar. Ben de sinir oldum artık hani banyodaki çöpü de birinin at demesine gerek yok kendisi düşünebilir dedim. Çok öğretmek istiyorsanız sizden biri 1 haftalığına grup olsun öğretsin. Ondan sonra da kız tek devam etsin dedim ama işlerine gelmediği için bir şey demediler.

Kıza ben de öğretirim ama kız sorun zaten iş yapmak istemiyor , odadakiler de bu tarz şeyleri sürekli bana paslıyorlar. Ekstra sorumluluk alması gereken kişi hep ben oluyorum ve bıktım bu durumdan. Tek takılan kişiyim diye sürekli insanların arkasını toplamak zorunda değilim.
Sonrasında bu durum da yine bana kalacak gibi hissediyorum. Bana kalmaması için ne yapmalıyım?
Oda arkadaşlarım temizlikte sorunlu kızla beni eşleştirmeye çalışıyor?
Cevapla