32 yaşındayım öğretmenliğinin 4 yılında bir liseye müdür olarak görevlendirildim öğretmenlerin %90'ı benden çok büyük?

4 yıl önce atandım 2 yıl ve bir yıl başka okullarda çalıştım bu 4 yılımda merkezi bir liseye müdür olarak atandım ailevi sorunlardan dolayı aileme yakın kalmak zorundayım merkezi okulda da sadece müdürlük varmış beni buraya gönderdiler öğretmenlerin %90'ı hatta 95'e annem babam yaşında malum merkeze okullarda genelde yaşlılar bulunuyor ben ne yapacağım kendimden çok büyük insanlara nasıl şunu yapın diyeceğim bir de benim bildiğim müdürler hep odasında oturur çok fazla öğretmenle yüz göz olmaz ama bilmiyorum 3 yıldır ben hep öğretmenler odasına takılmaya alışkınım diğer öğretmenlerle çok vakit geçirmeli miyim öğretmenler odasında sık sık bulunmalı mıyım

32 yaşındayım öğretmenliğinin 4 yılında bir liseye müdür olarak görevlendirildim öğretmenlerin %90'ı benden çok büyük?
Cevapla