İş yüzünden suratım beş karış ne yapmalı?

Evet merhaba hem çok mutlu olup hem çok çalışmalısın dimi. 28 yaşındayım suratım beş karış maaş 20.000 kiram 13.000 bu gençler nasıl mutlu söyler misiniz? Özel eğitimde çalışan öğretmenim. Özel eğitim özel sektör çok zor keşke ölsem kalsam dediğim oluyor ama hayat güzel yaşamak güzel ailem hayatta bin şükür diyorum ama bu hayata hiç tahammülüm kalmadı resmen. Ek iş deseniz bulamıyorum. Özel ders deseniz o da yok. Bazı insanlar çok şanslı 4/1 i bende yok. Her işim çok sonra olur. Aşk desen 2 ilişkim de de aldatıldım. Özellikle sonuncusu beni çok yıktı. Seviyor algısı yaşartmıştı alttan alırdı tartışma istemezdi hediyeler kahveler alırdı. 20 gün geçti başkasıyla sevgili. Her neyse demek istediğim hayat gerçekten güzel yönlerini göstermiyor çoğu zaman aşırı bıkkınun. Her şey benim için en zor haliyle olmak zorunda gibi. İş yerinden de mobingtende özel eğitimden de patronlardan da emek sömürüsünddn de her şeyden ama her şeyden çok bıktım. Sonra gençler neden mutsuz niye gülmüyor.
İş yüzünden suratım beş karış ne yapmalı?
Cevapla