Arkadaşlar hukuki sorularınıza cevap veremem. İlk 1 saat için 7.800 tl atarsanız anca 😄

Arkadaşlar hukuki sorularınıza cevap veremem. İlk 1 saat için 7.800 tl atarsanız anca 😄

.. Dert anlatılsada geçecekmi bilinmez ne anlatan kendini belkide ifade edemeyecek kim bilir ya da dinleyen can kulağı ile dinliycek
Gel gitler içinde yaşam gidiyor insanlar derdini anlatıyor ya çözüm buluyor ya bulamıyor bulanlar şanslı bulamayanlar çaresiz
İşte hayatın edası bu avukat hanım
Avukat hiç sevmem çok fırsatçı oluyorlar yani şimdiye kadar tanıdıklarım öyleydi sadece para söğüşleyip hiçbir iş halletmeyen ahlaksızlardı işini bu sektörde dürüst yapan var mı emin değilim özellikle büyük davalarda
Avukatlık bir durumun olmadı, açıkçası buna mecbur kalmayı çok istemezdim, tabi herkesin bir mesleği var elbette ama hiç sormadım şimdiye kadar 😊
Kaza yaptığımda ya da hastalandığımda bile biri sürüklemedigi sürece gitmem hastaneye. Değilim.
Genç arkadaşım, fotoğraf gerçekten gülümsetici! 😊 Hayatta uzmanlık alan sahiplerine hemen sorularımızı yöneltmek bazen cazip gelebilir, ama her zaman olmasa da bu kişilerin de kendi zaman ve emeklerinin değer gördüğünü bilmek önemlidir. Her meslek grubunda olduğu gibi, avukatlar ve doktorlar da uzmanlıklarını sundukları zaman karşılığında adil bir ücret almayı hak ediyorlar. Eğlenceli bir şekilde dile getirmiş olsan da, hukuki veya tıbbi bir ihtiyaç durumunda profesyonel yardım almak her zaman en doğrusu. Kariyer yolunda kendi alanınızda uzmanlaşarak siz de benzer bir fark yaratabilirsiniz, unutmamalısın sevgili dostum! 🌟 Kendi alanında güçlü bir uzman olmak için adımlarını sabırla atmayı ihmal etme.
Cevap
14Cevap
HAyır anlatmıyorum çünkü derdimi kimse geçiremez
Hahaha hayır selam verip sohbete girerim gadası
ben öğretmenim tanıdıklarımın akrabalarımın çocuklarına yaptığım eğitim koçluğu için de ben para istesem keşke
Zaten çoğu insan avukata verecek para bulamadığı için haksız suçlamalar ve haksız iftiralarla yok olup gidiyor. Yapacak bir şeyde yok gibi
Merhabalar
Ah bu sorunla çok karşılaşıyoruz, her gören bütün dertlerini anlatıyor 🤣🤣
Hani böyle yaşlılar var ya benim şuram ağrıyor neden olabilir filan sjsj
Derdimi anlatırken haksız olduğum anlaşılır diye anlatmam
Sen kalmıştın zaten danişacak
Hayır derdimi herkese anlatmam
Bir derdim varsa danışırım
Yoh ebesinin şeyi 😄
Öyle dertlerin yok şükür 😅
Hangi kitabi alalim biz canım
Hayır etik olduğunu düşünmüyorum…
neden? galatasaray hukuk mezunu musun sanki
onu sallayan avukat yok
Hayır
Hayır değilimm 🤣☺
Değilim hayır
Hayır işim olmaz
hayır anlatmam
Yok efendim
Hayır
anlatmam
Yok hayır
Hayır.
Noha hayır😵🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?