Açık lise mi daha zor yoksa dışarda okumak mı?

Ben hiç okula gitmedim ama içimde hep okuma aşkı vardı şimdi yaşım olmuş 28 ve kendimi açık liseye kaydettim. Fakat ders rutinim güzel değil sadece video izleyip test çözüyorum o kadar yazı yazmıyorum. Böyle yaparak liseden mezun olur muyum bilmiyorum. Aslında zor da değil sadece anlayamıyorum ya da kafamda kalmıyor. Sizce dışardan okumak daha mı zor? Sonuçta 4 yılda mezun oluyorlar açıkta ise dersleri geçerse

Açık lise mi daha zor yoksa dışarda okumak mı?
Cevapla