Çay servisi yapıyorum, 25 bin TL alıyorum. Mesleğim sizce iyi mi?

Ya fabrika ortamı pek sevmiyorum gibi ama çay servisi vb yapıyorum 25 bin alıyorum en az iş ortamındaki insanlar bir garip gibi ama artık işte değiştirmek istemiyorum sabit çalışmak istiyorum ne yapabilirim?

Güncellemeler
1 yıl
Ne yapcam yaa
Çay servisi yapıyorum, 25 bin TL alıyorum. Mesleğim sizce iyi mi?
Cevapla