Eğitim & Kariyer Hastanede temizlik görevlisi olmak mı belediyede mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Hangisi daha kolaydır Hastane Belediye Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hastanede temizlik görevlisi olmak mı belediyede mi? Cevapla Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Askiyasamak Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 9,7b cevap paylaştı. Merhaba, belediyede olmak daha kolay gibi görünüyor hastaneye kıyasla. O yüzden belediye diyorum. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Hiç çalışma daha iyi esc olurum ama yinede temizlik personeli olmam 1 0 Yorumla
Diyarbakır_mavıs21 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 1 yıl Hastane 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Hastanede mi calisiyorsun Yorumla Diyarbakır_mavıs21 1 yıl Olmadı ama güzel orası Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Merhaba, belediyede olmak daha kolay gibi görünüyor hastaneye kıyasla. O yüzden belediye diyorum.
Hiç çalışma daha iyi esc olurum ama yinede temizlik personeli olmam
Sen hangisi istiyorsun ki sana yakın olan ne
Gastahane icerde daha sicak
Belediye tabikii
Belediye iyidir
Hastane
Hastanede mi calisiyorsun
Olmadı ama güzel orası
Hastane bence