Sınıf öğretmeniyim ve mesleği bıraktım. Sizce ilerde pişman olur muyum?

Durduk yere bırakmıyorum. Gittiğim 4 5 yerde de yapamadım. Çocuklar beni dinlemiyor ve takmıyor. Sınıfta artık ağlıyorum o yüzden. Ama atandığın zaman da çok fazla avantajlarının olduğu bir meslek. Maaşı da çok iyi. Bundan dolayı sonra pişman olmaktan korkuyorum. Ama dediğim gibi çocukları idare etmekte zayıfım. Sınıf benim değil onların kontrollerinde oluyor hep

Sınıf öğretmeniyim ve mesleği bıraktım. Sizce ilerde pişman olur muyum?
Cevapla