Ben iki yıl psikoloji eğitimi aldım sonra sevmedim bölümü Türkçe öğretmenliğine yatay geçiş yaptım
Bu yılda tekrar sınava girip tıp fakültesine yerleştim ama herkes her şeye geç kaldım gibi davranıyor normal mi
Ben iki yıl psikoloji eğitimi aldım sonra sevmedim bölümü Türkçe öğretmenliğine yatay geçiş yaptım
Bu yılda tekrar sınava girip tıp fakültesine yerleştim ama herkes her şeye geç kaldım gibi davranıyor normal mi
Saçma sapalak bir bôlüm olsaydı biraz geç olabilirdi ama tıp için normal bir yaş hatta en ideali diyebilirim çünki tıp okumak zor, bide atama sıkıntıso yok 5 ve 6. Sınıflarda staj ücreti adı altında asgari ücret veriliyor yani bi nevi okulun 5. Yılında iş hayatına atılmis oluyorsun 4 yıl gibi düşünebilirsin okulu...
Tıp okuyan bir kız evde kalmaz eğer merak ettiğin şey buysa evliliğe geç kalmak gibi bir korkun olmasın
Güzel bir bölümde okuyorsun, önemli olan bu, geç kalmış bir şey yok önünde uzun güzel yıllar var kariyerine odaklan her şey iyi olacaktır 🙏👩⚕️
Cevap
7Cevap
Valla hayatın her anında geç diye bir şey söz konusu değildir gadası
Nromal değil ve hiçbir şey için geç kalmadın.
ne alaka ya doktor olacaksın 6 senede bitir uzatmada bişe olmaz :D
Yooo tercih meselesi
her şey yeni basliyor
Hiç de geç dwğil
Neden geç olsun hayat senin gelecek senin
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?