24 yaşında tıp fakültesine başlayan kız her şeye geç mi kalmıştır?

Ben iki yıl psikoloji eğitimi aldım sonra sevmedim bölümü Türkçe öğretmenliğine yatay geçiş yaptım

Bu yılda tekrar sınava girip tıp fakültesine yerleştim ama herkes her şeye geç kaldım gibi davranıyor normal mi

24 yaşında tıp fakültesine başlayan kız her şeye geç mi kalmıştır?
Cevapla