Memurum ve mesleğimden mutlu değilim yerimde olsan ne yapardın?

Şu dönemde ekonomik şartlar ve iş bulma sıkıntısını ele alırsak istifa etmek aptalca olur ama psikolojik açıdan çok fazla yıprandım ot gibi bir hayatım var ve olumlama konusunda berbatım yerimde olsan ne yapardın?

Memurum ve mesleğimden mutlu değilim yerimde olsan ne yapardın?
Cevapla