Sevgiliniz evlenince uzak yerlerde yinede gidip çalışacağını söylüyor buna mecburum kimseye muhtaç olmak istemiyorum diyor?

Gurbette eşleri çalışan var mı nasıl bişey sizce zormu ya da olur mu öyle dezavantajları nelerdir.

Güncellemeler
1 yıl
İstemiyorum dedim böyle olmaz yapamam dedim ama bir türlü anlaşamıyoruz bunun için bendenmi vazgeçiceksin diyor
Sevgiliniz evlenince uzak yerlerde yinede gidip çalışacağını söylüyor buna mecburum kimseye muhtaç olmak istemiyorum diyor?
Cevapla