Ben 40 yaşından sonra özel bir üniversitede tıp kazandım okunur mu?

Sen olsaydın ne yapardın? Zaten hemşireydim.46 da bitecek okul

Ben 40 yaşından sonra özel bir üniversitede tıp kazandım okunur mu?
Cevapla