Hayatımda hiç çalışmadım 20 yaşındayım cesaretim yok bu cesareti oluşturmak için ne yapmaşıyım?

Arkadaşlar merhaba. Ben 20 yaşında bir evin tek kızıyım. Tek çocuk olmanın dezavantajlarını babamın prensesi olarak büyüyerek yaşadım. Aslında çok güzel bişi ama babamın kıyamamasından dolayı hayattımda hiç çalışmadım. Şimdi çalışmal bişiler yapmak istiyorum ama çalışmaya çekiniyorum ya yapamassam beceremessem korkusu var üstümde.2 yıllık lojistik okudum şu an dil eğitimi alıyorum ama aileme yük olduğumu düşünüyorum bazen ağlıyorum. Ailem dil eğitimime odaklanmamı istesede bişi istemekten para almaktan utanıyorum. Okulumda yeni bitti ne yapabilirim beni biraz rahatlatırmısınız iş konusunda:(
Hayatımda hiç çalışmadım 20 yaşındayım cesaretim yok bu cesareti oluşturmak için ne yapmaşıyım?
Cevapla