Tezli yüksek lisans okuyorum ama askerlik tecili yapılmamiş ne yapmalıyım?

İyi günler. Gazi Üniversitesinde tezli yüksek lisans kazandım ve şu anda okuyorum ama tecilim yapılmamış gözüküyor ne yapmam gerekiyor? Dersler başlayalı 1 hafta oldu. Öğrenci işlerine kağıt doldurup gitsem ilgilenirler mi ki? Bu arada normal tecilimin bitmesine 8 ay kaldı. 2 sene mezun olduktan sonra vardı ama normalde yüksek lisans okurken uzaması lazımdı olmamış. Eğer gidersem geç kaldın falan der mi? Enstitüdeki öğrenci işlerindeki kişi bakıyor buna sanırım. Bir de adres değişikliği de var ben kayıt olduktan sonra adresim değişti birkaç bina öteye ama umursamadım bir şey olmaz diye. Onu da aynı anda 2 kağıtla versem sorun çıkar mı?

Tezli yüksek lisans okuyorum ama askerlik tecili yapılmamiş ne yapmalıyım?
Cevapla