destek olan fikir veren muhabbet edip kafa dağıtan herkese teşekkürler.
Azmimi kaybettim bulamıyorum. Çalışma azmini ne arttırır? ?
destek olan fikir veren muhabbet edip kafa dağıtan herkese teşekkürler.
sabah bi kahve içtim biraz çalışır gibi oldum ama yok hiç içimden gelmiyor.
Panik yapmayın. Hatta bunun bile tadını çıkarmayı deneyebilirsiniz. Duygularda, enerjide böyle iniş çıkışlar olması normaldir. Arada kan değerlerinize baktırabilirsiniz mesela. Eksik vitamin ve mineraller bunlara sebep olabilir.
bana sıra gelmedi çok şey atlattık. :) azmim arada yokluyor geri kaçıyor. :)))
Sevgili dostum, içindeki azmi kaybetmiş hissettiğinde, bunun doğal bir süreç olduğunu unutmamak önemli. Herkes zaman zaman motivasyonunu yitirebilir. Ancak bu, yeniden motive olamayacağın anlamına gelmez. Sabah içtiğin kahve ile küçük bir başlangıç yapmışsın, bu harika! Küçük adımlar atmak, bazen büyük değişikliklerin habercisi olabilir. Bir rutine bağlı kalmaya çalış, işe başlamadan önce kısa bir yürüyüş yap veya sevdiğin bir kitabın birkaç sayfasını oku. Bu, seni tekrar çalışmaya odaklanmana yardımcı olabilir.
Önünde uzun bir kariyer yolculuğu olduğunu unutma ve bu yolculukta her adımın birer deneyim olduğunu gör. Sadece şimdiye odaklan, ileriye daha motive olmuş adımlarla yürüyebilirsin. Kendine inan ve her gün biraz daha ileri gitmeye çalış. 🌟
Cevap
11Cevap
Bugünde böyle olsun gadası
olsun be yaa
Havanın etkisi olduğunu düşünüyorum, bende halsizim onunla cebelleşiyorum, geçecek bugünler inşallah
İnşallah yaa.. halsizlik değil de canım istemiyor
Ofis ya da işyerinden kısa süreli dışarı cıkmak vucuda yeni enerji zindelik verir... Bir butik gezin
güzel tavsiye.. dikkate alacağım. teşekkür ederim
Geç gördüm. Sahilde acık turlarsın bir dahakine.
evet yaa iyi olur aslında
Vakti zamanında bir ormancı varmış... Sabahtan akşama ormanda ağaç keser satarmış. Bir gün vurduğu baştanın yankısından başka bir balta sesi duymuş. Merak edip sesin yönüne bakmış ki naşka bir ormancı. Kızmış, akşam olunca bir bakmış ki, adamın kestiği ağaç kendisinden daha fazla. Öfkesinden adamın selamını bile duymamış. Onca ağaç yetmez mi ki iki cana ama insan bu, tahammülü yok ki, aynı uğraşta girilsin alanına. Ertesi gün hiç durmadan çalışmış, yine yetişememiş adamın odunlarına. Yine almamış selamı ve yine bir sonraki gün aynı kızgınlıkla durdurmuş adamı; "arkadaş ben hiç durmuyorum, duyuyorum sen arada dinleniyorsun ama ben neden daha az odun kesiyorum anlamadım, bunun sırrı ne ola?" demiş, adam; ben arada otup baltamı bileğliyorum" demiş. Bazen akıl baltası bilenmeli, emmimin kızı 🙂
Haklısın bunu göz önünde bulunduracağım
Artmıyor o yahu ep isterim ne bule yatatim ama ayat der yatma. kalk çalış
:)))) yaşım geçti artık o kadar çok çalışmak ağır geliyor. kaç gündür çok koşturdum.
Onzaman azar azar ep daha dünyaya kaç kere geleceksin :)
ben de öyle diyorum sonra iki çocuk okuyacak elleri ekmek tutacak ha gayret diyorum
Dönemsel diyelim olur böyle durumlar.
olur di mi yaa geçer.. elbet geri gelir bu azimcik
evet aslında var ya sabah beri kaç kişi ile görüştüm. sabah ptt'ye notere gittim kaç kere.. sonra uyap'tan dosya inceledim. sonra arabuluculuk yaptım ama dilekçe yazmadım hep konuşmak hep konuşmak... artık konuşasım da yok
İşi degistirmek işe yarayabilir
başka iş bilmiyorum ki
Farklı bı yerde çalışsan belki yeni ortam iyi gelebilir
Aynı sektör olacak ama
kendi işim :)))
Allah seni napmaya kapat tatile çık azcik o zaman
hahaha yaaa haftasonu gidelim diyorum bi yerlere. eşim rahatsızlandı geçen hafta gidemedik. bu hafta ya nasip. valla bunaldım. yaz tatili etkisini 25 günde yitirdi.
Ne yap ne et gidin o zaman bak bu seferde sen hasta olma dikkat et 😂
hadi inşallah
Salla abla o zaman bugün kafa izni olsun
sabah beri youtube, instagram, KS gezdim dolaştım :))
İyi olmuş bugün böyle olsun
Havalardandır düzelir
çok koşturdum kaç gündür. bugün elim kolum kalkmıyor iş yapmaya
Dün kalkmış bugün de kalkmayı versin bişey olmaz
telefonu çekmeceye bırak 😊
telefon önümde onunla iş yapıyorum. çekmeceye bırakırsam kaos olur. birkaç aranacak vardı aradım. şimdi ne bileyim işte durasım var. Durasıllı diye bi yer var şehirler arası yolda hep görürüm levhasını. ahanda ben durasıllıyım
hahahaha dün bi görsel vardı o geldi aklıma dur bulursam atayım
Vitaminler
alıyorum akşamları. gerçekten faydası oluyor. teşekkür ederim
Ben sabah aliyorum
şifa olsun
Teşekkürler
Ne iş yapıyorsun abla
avukatım
eyvallah. hala forsumuz varsa ne mutlu...
sen ne iş yapıyorsun?
IT neyin kısaltılmışı?
güzel meslek. insan ile temasın nispeten daha azdır. miiss gibi. insan sesi duyasım gelmiyor
eskiden geliyordu. şimdi o kadar değil.
evet. :)
güzel meslek
kıtbaç
Hiç zorlama
ay ne bileyim yaaa bi sıkıntı geldi içime çalışmayınca.
mantıklı ama canım istemiyor akşama yürürüm
bence dee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?