İş arkadaşlarımla küsüm iş yerinde çok huzursuz hissediyorum?

İş arkadaşlarımın neredeyse yüzde 70'iyle küsüm. Nedeni de aşırı dedikoducu ve boş insan olmaları. Tahammül edemiyorum canım saçma hareketlerine. Geçen sene yeni tanıştığımız için bir hata yaptım ve hemen samimi oldum. Hatta biriyle ev arkadaşı bile olduk. Şimdi aynı ortamda bulunmak zorunda olmak beni çok yoruyor. Sürekli bir laf sokma hali. Aslinda sadece 1 tanesiyle sorun yaşadım ama o herkesi bana karşı doldurup düşman etti. Öğretmenim bu sene 2. Senem yeni mezun sayılırım. Atandığım için gidiyorum deme şansım da yok. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olsun nasıl başa çıkabilirim bu durumla?
İş arkadaşlarımla küsüm iş yerinde çok huzursuz hissediyorum?
Cevapla