Patron işi bilmediğimi en başında biliyordu uzaktam akraba idik onlar aracılığıyla tanıştım başta soğuktu iyiydi falan sonra samimi oldukça kötü davranmayada başladı ben çıkıyorum diyincede bu defa çıkamazsın diyor bana sorumluluk yüklüyor hatta hatta kız arkadaşıyla evlendiklerinde bile sana bir oda vericez bizimle yaşa diyor fazla ikiside bana bağlı , boğuluyormuş gibi hissediyorum arada, mobbing görüyordum patrondan, müşterileri kötü davranıyordu bayağı zulüm gördüm ama şimdi laf getirtmiyor patron bana , babasıda der canını bişi sıksa yapmak zorunda değilsin veya hastayım gelmiyorum desen kimse sana bir şey diyemez oğlum bile dedi yani işi bilmesem bile adam dur önümüzde dursan bile yeter diyor. Bu kadar içlerinde durmam bir alışkanlık mı şimdi? Bunlar ileride de üniversiteye şehirden çıkıyorum işten ayrılıyorum desem ne diyeceklerini düşünüyorum benim yanımdan ayrılamazsın diyor akraba olduğumuz için babası evimizede gelebileceğinden hiç şüphem de yok
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Belki iyiliğin için sorumluluk yüklemiştir, bişeyler öğretmek için söylediklerini mobing olarak algılamış olabilirsin, işten çıksan eve gelse ne olcak sonuçta sen çıkmış olacaksın
Senin kararına karışmalarına izin verme
Evet oda söylüyor ama bir güvencem olmasa zaten öıkmakta istemezdim değil mi? Ama bilmiyorum düşünüyorum sanki şu an takıntı gibi beni yanında tutuyor işten ayrılınca onu sezdim çok böyle nasıl desem ses tonu değişti önce mesajda bir gece yazmıştım ciddimisin yazınca bakmadım 2 dk aradan geçmeden aradı saçmalama dedi olmuyor diyince yüz yüze konuşalım sabah kuaföre gel dedi sabahta herkese söylemiş biri beni ikna etsin diye herhalde bilmiyorum ortalığı ayağa kaldırmadan gittim bende
Yeni başladıysan eğer alışmak için çalış 2 ay kadar o zaman daha iyi anlrsın
9 aydır oradayım ailemden çok onun yüzünü görüyorum haftanın 6 günü yolla birlikte 10 saatimi oraya harcıyorum
Ya diyorki rüyamda bile seni görüyorum sana kızıyorum , benden başka işin veya derdin yok mu abi diyorum zaten hep abi dedim ona yani ne düşünüyor ne hissediyor onu bir çözebilsem gönül rahatlığıyla çıkıcamda işten ama anlamıyorum
9 ayda nasıl anlamadın
Çok dengesiz bişey balık burcu erkeği zaten anlamak çok güç. Sürekli ruh hali değişiyor bunların. O yüzden her an ne hissettiğini anlayamıyorum
Niyetinin ne olduğunu anlamakla uğraşma o zaman çalış ya da çalışma bi karar ver her şey yoluna girer zamanla ama böyle olursan ne yaparsan yap rahat edemezsin
O da mo da ne odasi ya.
Sen. ne is yapiyosunki orada
Bayan kuaförüyüm herşeyi bana yaptırıyor zaten hep dibindeyim. Erkek arkadaşlarımdan tut herşeyimede kızıyor korkuyorum nasıl bir takıntı bu bana bela olur mu diye düşünüyorum başta kadınların içinde de temas bağımlısıydı sapık sanmıştım ama herkese sarılıyor ya da el kol şakası yapıyor ama çıkıyorum diyorum kapıyı tutuyor göndermiyor otur ben çıkıyorum Diyo şu an onun iknasıyla çalışıyorumda denebilir 3. Kişilerin ağzından dinleyince hep olumsuz konuştular bu adam hakkında zaten belki o yüzden de çıkmak istedim oraya bağlanmak veya bana bağlanmalarını istemiyorum
Klasik kuafor.
Orta sekerli tavir alip onune gelene dokun elle...
Takinti haline geliyosun yavas yavas... sen biran once uzaklas ordan
2 öz kardeşi ayrıldı üstelemedi 3 eleman arkasından ayrıldı yüzlerine bakmadı sonra bu yeniside benden sonra ayrıldı ona muhtaç sanırsam geri döndürdüde ben işide bilmiyorum ve hep dibindeyim bunun , benden ne istiyor bilmiyorum ki işide berbat etsem en fazla oflar ama öğrenecen diyor ayrılıyorum senin öyle hakkın yok diyor zaten şu ev meselesi evliliğinde bile hayaline ortak koyması o an güldüm belamısın ya sen dedim bende evlenecem sizle önür boyu yaşayamam dedim
Adam seni takıntı haline getirmiş
Kendine dikkat et derim bu adamla baş başa bir yere gitmeyin herhangi bir mekanda başka katılmayın Yoksa siz daha görüşürüz yaklaşım ve tavırları çok normal değil
Bensiz yemek bile yemiyor , sinir olsam yemeğe gelmesem bir ara denedim oda yemedi sjsjsjs
Ben ne anlatıyorum Sen Ne anlatıyorsun ya senin de hoşuna gidiyor galiba bu ilahi adamın sana karşı saplantılı bir ruh haliyle Sefam etmesi hoşuna gidiyor galiba iki gün önce İstanbul'da Metrobüs durağının çıkışında bir kızın ensesine bir tane Kurşun sıkarak eski sevgilisi öldürdü o haber izledin mi �şte senin gibi zeka özürlü arkadaşlarımız bu tip insanlara fırsat veriyor Sibe zamanında uzaklaşmıyor sonuç itibarı ile de bunlar oluyor arkadaşım burada ne gülünecek ne şakaya getirilecek bir durum yok anladın mı sen daha halen olayım ciddiyetini farkında değilsin
Baş başa 2 aydır kaldım iş yoktu falan tavırları değişmedi ama ne yapsa ne görse benide ortak ediyor sevgisiliyle düşün markete gitmiş yani bilmiyorum ne kadar doğru kadın bana diyorki sen acı yemiyon diye almamış şunu şunu sonra sen tatlı seviyon diye sana bitter çikolata paket almış vs vs hem yeme diyor hemde sevdiğimi bildiği için kasıtlı alıyor yiyeceğimi bilmesine rağmen
Bir şey söyleyeyim mi aklıma kötü şeyler geliyor yani
Ne alaka bana zarar vermez 9 aydır oradayım
Arkadaşım kurbanlar bir düşünsene neresinde mantık var neyse ya sen ve senin gibiler yaşamadan anlamaz yaşamadan akıllanmaz yalnız a kıllandığını zamanda maalesef geriye dönülecek yol kalmamıştır anlamazsın Anlamayacaksın da aynen devam et sen
üçlü olsun güçlü olsun
öyle olumsuz bakma lütfen öğreneceksin zamanla
Keşke detayı okusaydın
Saçmalık bence çek konuş
Böceklik yapma