KEndimi çalıştığım iş yerinde bir ara böcek gibi hissediyorum bu normal mi?

Patron işi bilmediğimi en başında biliyordu uzaktam akraba idik onlar aracılığıyla tanıştım başta soğuktu iyiydi falan sonra samimi oldukça kötü davranmayada başladı ben çıkıyorum diyincede bu defa çıkamazsın diyor bana sorumluluk yüklüyor hatta hatta kız arkadaşıyla evlendiklerinde bile sana bir oda vericez bizimle yaşa diyor fazla ikiside bana bağlı , boğuluyormuş gibi hissediyorum arada, mobbing görüyordum patrondan, müşterileri kötü davranıyordu bayağı zulüm gördüm ama şimdi laf getirtmiyor patron bana , babasıda der canını bişi sıksa yapmak zorunda değilsin veya hastayım gelmiyorum desen kimse sana bir şey diyemez oğlum bile dedi yani işi bilmesem bile adam dur önümüzde dursan bile yeter diyor. Bu kadar içlerinde durmam bir alışkanlık mı şimdi? Bunlar ileride de üniversiteye şehirden çıkıyorum işten ayrılıyorum desem ne diyeceklerini düşünüyorum benim yanımdan ayrılamazsın diyor akraba olduğumuz için babası evimizede gelebileceğinden hiç şüphem de yok
KEndimi çalıştığım iş yerinde bir ara böcek gibi hissediyorum bu normal mi?
Cevapla