Arkadaşlar ben 12. sinifim 4 gündür falan devamsızlıgim vardı okul açıldan beridir devamsızlıklarım girilmedi neden acaba?

Arkadaşlar ben 12. sinifim 4 gündür falan devamsızlıgim vardı okul açıldan beridir devamsızlıklarım girilmedi neden acaba?
Cevapla