Rezil oldum galiba dayak yedim okulda herkezin içinde?

Buugun 1 kişiyle kavga eddim ve benden büyükde ilk yumrugu ben attım ama cocuk dövdü beni herkez vardı rezil oldum galiba aslında dövmedi ama son vurus yapdı sert yapdı herkez dayak yedin manasıyla bakdı 2 kişilerdi digeri vurdu digeri de ikdirmeler flan arkadaşlar rezil oldum cıkışda cocukkla birdaha yeke cıkamk ısdıyorum cıkısda arkadaşlar var tutucaz video cekip rezil edmek isdiyorum.
Rezil oldum galiba dayak yedim okulda herkezin içinde?
Cevapla