Anaokulu öğretmeniyim 9 ay çalışıp 3 ay tatilde de başka işte çalışmak istiyorum?

arkadaşlar 9 ay boyunca okul var malum burada çalışıyorum ama maaşım az maalesef asgari değil. 3 ay tatilde de burada yaz okulu oluyor ama ben gelmicem ve bi burgercide ya da butik bi dükkanda asgari ücretle çalışıp o parayla da tatile gitmeyi planladım kendi kafamda. okuldan aldığım maaşla tatile gidemem ya da istediğim gibi harcama da yapamam yetmiyor çünkü. mantıklı mı sizce? 3 ay tatilden sonra okulda maaşım asgari olucak o yüzden bu işe devam ediyorum çocuk gelişimi mezunuyum öğretmen eksikliğinden dolayı burada öğretmenim
Anaokulu öğretmeniyim 9 ay çalışıp 3 ay tatilde de başka işte çalışmak istiyorum?
Cevapla