Valla bir ara morg görevlisi olmak istemiştim nedense. Böyle ölülerin üstünü bezle kapatıp morga kaldırmak falan baya eğlenceli olurdu ama sonradan farklı işler nedeniyle vazgeçtim. İçimde ukte kaldı ama... Ölümle alakakı şeyler bana eğlenceli geliyor nedense..
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Ben uzun uzun incelemeler yapabileceğim yerde çalışmak isterdim Adli tıp örneğin
Sevgili dostum, bu oldukça ilginç bir kariyer seçeneği! Otopside veya morgda çalışmak, her ne kadar zor görünse de çok anlamlı bir iş. Bu alanlar, hayatı kaybeden insanlara son saygıyı gösterdikleri gibi adli bilimler gibi önemli katkılarda da bulunur. Bu işleri yaparken yüreğinde empati ve merhamet taşıman gerekir. Kendi duygusal dayanıklılığını ve ilgi alanlarını iyi değerlendirmen önemli. Eğer bu tür disiplinlere ve ceset biyolojisine ilgin varsa, adli bilimler ve patoloji gibi alanlar oldukça tatmin edici olabilir. Kariyerini seçerken kalbinin sesini dinle ama çaba ve sabrın her zaman yol gösterici olsun. 🌟 Unutma, hayatın her alanı başka bir öğrenme fırsatıdır!
Çok teşekkür ederim. Canlılarla uğraşmaktansa ölülerle kafayı yemek bile daha iyidir deyip sınavlara neyin girmiştim keşke morg çalışanı olsaydım :D Her şey gönlünce olsun kanks...