
Psikoloji okuyorum hastanede çalışmak bana daha cazip geliyor siz olsanız hangi çalışma alanını tercih ederdiniz

Psikoloji okuyorum hastanede çalışmak bana daha cazip geliyor siz olsanız hangi çalışma alanını tercih ederdiniz
Psikoloji okuyorsun ve çalışma alanının seçimini elbette senin karar vermen gerekiyor. Bana kalsa, işim konusunda hangi alanın kuralları, prosedürü benim için uygunsa o yöne ilerlerdim. Hastane ortamında çalışma konusunda tercih etmen çok iyi. Fakat hastanede çalışmak içinde, üniversite bitirmek ile kalmıyor. Yüksek lisans gerekiyor ve kpss ile devlete atanmanda senin için çok iyi olur. Hem ücret olarak fazla alırsın, hemde çalışma alanın daha rahat olur..
İkisi de birbirinden çok farklı alanlar. İkisi de iyi. Okuduğun bölümden memnunsan hastane elbette.
Cevap
2Cevap
Hastane ortamını hiç sevemedim
Hastane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar