Sizce hastanede çalışmak mı daha güzel yoksa bir şirkette insan kaynakları alanında mı?

Sizce hastanede çalışmak mı daha güzel yoksa bir şirkette insan kaynakları alanında mı?

Psikoloji okuyorum hastanede çalışmak bana daha cazip geliyor siz olsanız hangi çalışma alanını tercih ederdiniz

Sizce hastanede çalışmak mı daha güzel yoksa bir şirkette insan kaynakları alanında mı?
Cevapla