Lisanslilar çok fazla önlisans mezunlarıni kucumsuyor sizce?

Sonra neden herkes meslek okulu değilde lisans okudu oluyor devam edin rakiplerinizi bu şekilde çoğaltıltin

Lisanslilar çok fazla önlisans mezunlarıni kucumsuyor sizce?
Cevapla