Okulda kendimi hiç açamıyorum felaket utangacım konuşamıyorum bu beni çok strese sokuyor ve hasta yapıyor ne yapmalıyım?

Normal kurs gibi yerlerde aşırı özgüvenli oluyprum ama konu sürekli gideceğim yerler olunca cidden çok kötü oluyor çok saçma evet ama cidden çok zor
Okulda kendimi hiç açamıyorum felaket utangacım konuşamıyorum bu beni çok strese sokuyor ve hasta yapıyor ne yapmalıyım?
Cevapla