Biz kadınların okumaktan kendi ayakları üzerinde durmaktan başka çaresi yok mudur?

Ne dersiniz? Bence her şey şartlar ve imkanlar dahilinde mümkün. Lise mezunuyum 34 yaşındayım üniversiteye gitme hevesim isteğim tutkum hiç yok desem yalan olmaz. Babamın parasıyla geçiniyorum. Eller acımıyor en azından anne babamın yanında onlarla yaşıyorum hayatı. Kardeşlerimin hepsi evlendi. Çok mutlular mı değil. Artık az ve öz konuşuyorum.
Biz kadınların okumaktan kendi ayakları üzerinde durmaktan başka çaresi yok mudur?
Cevapla