Üni mezunuyum sosyalleşmek için bir kez daha okusam mı sizce?

Sadece sosyalleşmek amaçlı düşünüyorum çünkü çok yalnızım aşırı yalnızım kahve içecek kimsem yok fotoğrafımı çekecek kimsem yok komik bir reel atacak kimsem yok

Üni mezunuyum sosyalleşmek için bir kez daha okusam mı sizce?
Cevapla