TÜİK Ağustos ayı enflasyon verilerine göre en çok fiat artışı üniversite eğitiminde oldu. Üniversite eğitimi yüzde 43,20 pahalandı. Zaten özel ve vakıf üniversitesi fiyatları çok yükselmişti.
Üniversite eğitimi için bütçe ne kadar olmalı? Öğrenciler ne kadar bütçe planladı?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Maalesef her şey pahalı
Turk Kazak üniversitesinde yüksek lisans yapmayı düşünüyorum mesela bana 13 bin lira ve işletme MBA yapcam
Düzenli bi şekilde asgari ücret artışını bahane ederek a dan z ye herşeye zam geliyor bu kabul edilebilir bi durum değil fakirler özel okullarda okumasın
Zaten okumuyorlar ki
En düşük 250 bin lira
isteselerde okuyamazlar
Yazık niye insanları aşağılıyorsun
ne alaka kimseyi aşağılamadım bunu nerden çıkardın
isteseler de okuyamazlar dedin ya
yani cok pahalı diye öyle dedim yanlış anladın
durum gerçekten cok kötü kira tavan fiyatıda %25 artış iptal edilmiş ev sahibi kiracı kavgaları başlar
Ben fakir değilim ve özel okulda okuyorum zaten beni bağlamaz
Doğru yüzde 60 ile kiralar çok fazla cikiyor
sen sanki alıngan nazik hassas bir kız gibisin
Bazı akıllılar da ev fiyatları düşer paranızı faize koyun diyor böylece daha çok yükselecek faiz devri bitince ev fiyatları yani üzücü
ben şahsen çok üzülüyorum cennet vatanımızın haline
İnan bana asla değilim
maalesef üzülmemek elde değil evine yarım kilo et alamayan milyonlarca aile var
anlaldım sadece yorumumu yanlış anladın okulu bitirmene kaç yıl var
Bu yıl son işte reşitim yaşıtlarımdan 1 yaş büyüğüm
iyi ne güzel
Enag zammı yapıp tüik artışıyla milleti rahatlatıyorlar
okumaya gerek vr mı
fakir olanlar direk iş yaşamına atılsın
Sabancıda burssuz okuyorum babam iki yıl önce ilk girdiğimde eğitim için sonuçta öderiz diyordu şimdi nasıl ödeyeceğiz diye dertleniyoruz
Önünden geçiyorum hep işe git gel hapishane gibi kızlar çitten atlıyor 😁
@HızırBey öyle bir şey yok yurtlarda bile hangi saat olursa olsun giriş çıkış serbest okul da aynı şekilde lisesinden emin değilim ama üniversite tam tersi diğer okullara göre baya rahat
Otobanın yanında olan üni den bahsediyorum oradan çok gördüm telden atlayan aksamları
@HızırBey onu ilk defa duyuyorum gecenin yarısı bile olsa giriş çıkışa karışmazlar normalde
@HızırBey geçenlerde lise yaz okulu vardı liselilere daha katı kuralları var belki onlar olabilirler
Bende sürekli kapıda beklemiyorum iş den akşam ckkışta denk geldi bir kaç kez
Okuk 120k ödedim yüzde 50 bursluyum
Turkiye'de uni okunmaz bu arada
Yurt dışı imkani yok birçok öğrencinin o yüzden burada okumaya mecbur kalıyoruz
Tıp dışında hiçbir bölüm okunmaz
Türkiye’de hem ederi yok hem de gideri çok
öğrenci okutanların işi zor
450 bin yıllık
Bitti
Enflasyon düşükmüş
Bqk gibi hersey
Yok abivim yok