Sizce farklı rehabilitasyon merkezinde eğitim almaya devam etmeli miyim?

Öncelikle hepinize iyi günler diliyorum 19 yaşında bir erkeğim konuşma bozukluğu nedeniyle 6 aydır bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezine gidiyorum haftada 1 gün 2 ders olacak şekilde konuşma ve dil terapistinden eğitim alıyorum ama konuşmam hala düzelmedi öğretmenim bugün bana sen buraya ilk başta gelirken konuşman böyle kötü değildi sonradan gün geçtikçe konuşman daha kötüleşti dedi bana sonra babam da bana hep senin konuşmanda hiç fark yok seni oradan alacağım başka iyi bir tane rehabilitasyon merkezine göndereceğim diyor. Sizce farklı rehabilitasyon merkezinde eğitim almaya devam etmeli miyim?

Sizce farklı rehabilitasyon merkezinde eğitim almaya devam etmeli miyim?
Cevapla