10 yıldan fazladır çalışmıyorum şimdi işe girsem garipsenir miyim sizce?

işyerim vardı bunalıma girdim ve kapatmak zorunda kaldım 10 yıl önce. kafamı da toparlayamadım asosyal şekilde minimal harcamayla mağaramdan çıkmayarak yaşamaya çalıştım. evlenemedim de. yaş 38 oldu. sizce tekrar işe girsem garipsenir miyim? amacım para falan değil. asosyal kaldıkça kafayı yiyecem daha çok. biraz rahatlamak için çalışmak istiyorum. bir tek yorulunca kendime geliyorum. bi işe başlasam bu amcanın ne işi var burada diye bakınırlar mı? esasen yaşıma göre genç duruyorum ama kendimi bitik hissediyorum 10 yıldır o sebeple ruh halim bitik.

10 yıldan fazladır çalışmıyorum şimdi işe girsem garipsenir miyim sizce?
Cevapla