Ya arkadaşlar böyle olan var mı? Ne yapacağım ben ne olur fikir verir misiniz?

Ya canım iş bulmak istiyor şu evden çıkmak istiyorum çünkü sürekli evdeyim. Ailemde öyle çok baskıcı beni evde tutan bir aile değil gayet açık görüşlü modern bir ailem var çok şükür. Ama iş buluyorum görüşmeye gitmeye üşeniyorum. Ya şöyle şimdi giysi seç, saçlarını yap, makyaj, tırnakların falan filan bir sürü iş üşeniyorum. Aşık olmak istiyorum, 32 yaşına girdim ama aşık olmaya üşeniyorum güvenemiyorum kimseye hem Tayfuna nefretim daha çok taze onu beslemedim. Ya ev işi yapmaya da üşeniyorum o kadar dağınık ki her yer. Yemek yapmak ayrı bir dert off her şey çok zor ya ne yapacağım ben. Ayrıca 15 EYLÜL de sınavım var ders çalışmaktan da sıkıldım. Arkadaşlarımla görüşmek de istemiyorum onlar da ayrı bir dert. Ne yapacağım fikir verir misiniz?

Ya arkadaşlar böyle olan var mı? Ne yapacağım ben ne olur fikir verir misiniz?
Cevapla