3 senelik isimde ayrildim ayrilali hicbir yere uyum saglyamiyorum aklım fikrim eski iş yerimde sizce gurursuzluk mu olur geri dnsm?

3 sene çalışıyordum, çok seviyordum onları da iş yerimi de. İkram servisi elemanı olduğum için ailem ayrıl diye baskı yapıp duruyordu. Ben de en sonunda ayrıldım. Deniyorum başka yerlerde, SSK girişiyle çıkışı bir oluyor. Duramıyorum, o kadar uğraşıyorum evraklarını hazırlıyorum, sağlık raporu vs. çıkarıyorum ama asla duramıyorum. Kafese sıkışmış kuş gibi hissediyorum. Öbür ofisimde öyle değildi, en azından mutluydum. Patronuma yazsam gururusuzluk olur mu?

3 senelik isimde ayrildim ayrilali hicbir yere uyum saglyamiyorum aklım fikrim eski iş yerimde sizce gurursuzluk mu olur geri dnsm?
Cevapla